hoi hoi,
heb nog niks van je gehoord, hoop dat het goed met je gaat.
we zijn vandaag bij de gyn. geweest.
5 min gekletst en gelijk inwendige onderzoeken gehad, alles zag er goed uit op het eerste gezicht (gelukkig)
over 4 weken weer een afspraak maar ondertussen nog allerlei onderzoekjes.
en mijn vriend moet in die tijd ook zijn sperma na laten kijken.
ik moest ook gelijk bloed laten prikken,dus over 4 weken weten we al een hoop meer! gaat allemaal wel snel hoor! vind ik,iedereen hoor ik zo van dat het allemaal zo lang duurt. misschien is dat per gyn. verschillend,
maar ben daar wel blij mee natuurlijk!
het viel allemaal gelukkig wel mee tot nu toe,zag er heel erg tegenop daarom heb ik zo lang gewacht.
er valt als het ware een soort last van me af,voel me blij en opgelucht,dus dat is wel weer goed.
nou ik hoor je nog wel ben benieuwd hoe het met jou is.
groetjes van mariella
heb nog niks van je gehoord, hoop dat het goed met je gaat.
we zijn vandaag bij de gyn. geweest.
5 min gekletst en gelijk inwendige onderzoeken gehad, alles zag er goed uit op het eerste gezicht (gelukkig)
over 4 weken weer een afspraak maar ondertussen nog allerlei onderzoekjes.
en mijn vriend moet in die tijd ook zijn sperma na laten kijken.
ik moest ook gelijk bloed laten prikken,dus over 4 weken weten we al een hoop meer! gaat allemaal wel snel hoor! vind ik,iedereen hoor ik zo van dat het allemaal zo lang duurt. misschien is dat per gyn. verschillend,
maar ben daar wel blij mee natuurlijk!
het viel allemaal gelukkig wel mee tot nu toe,zag er heel erg tegenop daarom heb ik zo lang gewacht.
er valt als het ware een soort last van me af,voel me blij en opgelucht,dus dat is wel weer goed.
nou ik hoor je nog wel ben benieuwd hoe het met jou is.
groetjes van mariella