hoi mirella

hoi hoi,
heb nog niks van je gehoord, hoop dat het goed met je gaat.
we zijn vandaag bij de gyn. geweest.
5 min gekletst en gelijk inwendige onderzoeken gehad, alles zag er goed uit op het eerste gezicht (gelukkig)
over 4 weken weer een afspraak maar ondertussen nog allerlei onderzoekjes.
en mijn vriend moet in die tijd ook zijn sperma na laten kijken.
ik moest ook gelijk bloed laten prikken,dus over 4 weken weten we al een hoop meer! gaat allemaal wel snel hoor! vind ik,iedereen hoor ik zo van dat het allemaal zo lang duurt. misschien is dat per gyn. verschillend,
maar ben daar wel blij mee natuurlijk!
het viel allemaal gelukkig wel mee tot nu toe,zag er heel erg tegenop daarom heb ik zo lang gewacht.
er valt als het ware een soort last van me af,voel me blij en opgelucht,dus dat is wel weer goed.
nou ik hoor je nog wel ben benieuwd hoe het met jou is.
groetjes van mariella
 
Ik breek even in tussen jou en mirella, vind je niet erg hoop ik. Afgelopen woensdag de 26e ben ik ook met m'n mannetje naar de gyn geweest, voor de eerste keer. We zijn al twee jaar bezig en het lukt nog niet om zwanger te raken. Ik had de halve nacht niet geslapen van de stress. Net als jou, ging het heel snel, eerst even praten en na 10 minuutjes lag ik er al. Eerst een paar uitstrijkjes, toen een inwendig onderzoek en nog een echo. Het viel me heel erg mee. Alleen het uitstrijkje was een beetje vervelend, met die eendebek enzo.
Verder nog een uitgebreid bloedonderzoek en over dik anderhalve maand ( half juli) krijg ik een baarmoederfoto. Daar zie ik wel een beetje tegenop.In de tussentijd moet mijn mannetje nog een potje vullen en wordt dat ook onderzocht. Bij mij gaat het ook wel snel, maar de gyn vond dat op mijn leeftijd ( ben net 37) geen tijd verspil t moest worden. Mijn mannetje is vrachtwagenchauffeur en veel weg. Soms net op de goede momenten ... maar het schijnt dat het vele zitten ook slecht is voor het zaad. Ik ben heel benieuwd wat er uit dat onderzoek komt. We gaan op 6 juni eerst op vakantie ( twee weken naar Noorwegen). Ik hoop voor jou dat je snel zwanger wordt en dat het allemaal wat meevalt. Ik vind het erg spannend
Groetjes Henriette
 
Terug
Bovenaan