Hoi Moi, El en alle anderen

Hallo,

Hoe is het met jullie? Ook nog allemaal druk aan de klus?
Als het goed is heb ik vandaag mijn ei, dus dat wordt gezellig vanavond. Ik hoop echt dat het deze maand nu eens raak is voor mij, maar ook voor jullie!

Liefs Claudine

Hey Claudine,

Hier alles onder controle! We klussen mooi om de dag...niet geschoten is altijd mis is mijn motto!! Ik heb zo`n maybe waarop je d.m.v je speeksel kunt testen of je al in je vructbare dagen zit..En vandaag geeft hij dat voor de 2e dag aan..zit op dag 13 van mijn cycles, maar aangezien mijn cycles vaak veel langer is geloof ik er niet in, maar we zullen het zien! Moet toch volgende week naar de gyn en volgens mij moet hij/zij ook kunnen waarnemen hoe het met je ei staat!

Ik hoop ook echt dat ik binnekort een berichtje op het forum kan plaatsen dat het raak is!! Als ik er alleen al aan denk krijg ik al kippevel erg toch!!

Wat is dat verlangen dan groot he??

Met jou ook alles goed> Al temp verhoging gehad?

Liefs moi

Hee moi, je maybybaby doet het dus toch! Zie je nou wel, die van jou had zeker wat opstartproblemen, haha!

Nou wij zijn nog niet aan het klussen hoor. Ik ben eergisteren ongi geworden dus we sparen het nu maar even op (wel zo smakelijk)!

Het lijkt mij ook zoooo fantastisch om het aan mijn (schoon) ouders te vertellen en mijn broers en op mijn werk en ....en...
O en niet te vergeten nieuwe kleren kopen waarbij nu eens iedereen wel mag zien dat je een dikke buik hebt.
Ik zwijmel even lekker verder.

Fijne avond allebei!

Liefs, el.

Hey El,

Een echte schipper,,,,nee hoor,,,ik hou er ook niet van als ik ongi ben!

Ik ben ook veel aan het fantaseren over ht moment als ik dat uiteindelijk positief test en dat we het eerst nog tegen niemand vertellen!! Volgens mij ben je dan zo gelukkig dat het gewoon van je gezicht afstraalt (of ik maak het in gedachten mooier dan het is). En inderdaad het moment dat je het tegen iedereen gaat zeggen lijkt mij zo mooi..Mijn zus zit al steeds te gissen waarneer zij nou eindelijk tante wordt!! Ik ben het al 6 jaar erg leuk!! Voor haar is het natuurlijk ook bijzonder voor het eerst tante! Volgens mij maak je buiten jezelf en je partner om zoveel mensen gelukkig als je zwanger bent!! Iedereen is dan bezorgd om jou en de kleine dat lijkt mij ook zo leuk!! Als ik er aan denk krijg ik gewoon kriebels in mijn buik!! Het verlangen wordt wel steeds heftiger merk ik hoor! Hebben jullie al namen bedacht? Wij wel echt leuk hoor! Dat is nog knap lastig voor ons he El, want jij werkt toch ook met kinderen net als ik?? Ik wil wel een beetje orginele naam die eigenlijk op het hele kinderdagverblijf nog niet voorkomt!!!

We blijven gewoon lekker fantaseren en moet jij opletten straks zijn wij aan de beurt hoor!!!!

Fijne avond

Liefs moi

Ja sorry hoor Claudine, als wij 'aan de praat' zijn komt er geen eind meer aan.
Ik vond dat inderdaad wel moeilijk ja, namen. Er komen er bij ons heel wat langs en bij iedere naam zie je een gezicht. En er zijn al zoveel Sannes, Britten en Fleurs en Roos-en en Bassen en Wesleys en Brammen en Koenen dat je ook wel eens wat origineels wil verzinnen. Maar het moet ook weer niet te hoogdravend zijn Amalia of Kazimir ofzo! Nou, wij hebben twee hele leuke namen inmiddels (zijn we lekker vlot mee) em als je ons t.z.t. je adres even geeft, dan krijg je wel een kaartje. Want ik ga ze nu niet verklappen, want ze zitten niet eens tussen de 30000 namen op babybrabbel.

En trouwens, in mijn 'vorige leven' heb ik elf jaar op een echte boot gewoond, dus een echte schippersvrouw ben ik wel hoor, hahaha!

Nou, mijn mannetje heeft de computer nodig, dus ik moet er even af. Tot straks of tot morgen, want we kunnen het toch niet laten hè?!

Liefs, el.

Hey El,

Erg he, dat kletsen van ons!! Echt lekker toch! Die namen die jij net opnoemde komen mij ook zeer bekend voor hoor! Wat dacht je van maxen, lisa's, dyllan enz. "Onze meisjes naam komt ook niet voor op babbybrabbel en "onze jongens naam 4 x maar wij hebben een letter extra en dan komt hij 0 x voor echt goed! Het zijn ook niet van die lange of moeilijke namen hoor, maar je hoort ze gewoon (nog) niet zo vaak! Ik hoop ook echt niet dat er eerdaags een kindje in mijn omgeving geboren wordt met "onze" naam grrr... Ja, tegen die tijd wisselen we onze adressen wel uit voor de kaartjes!!!

Ik zou het trouwens erg fijn vinden om tijdens de zomer zwanger te zijn!1 Dan kun je mooi met je buik showen en hoef ik hem eindelijk niet in te houden ha, ha!! Nee, hoor het maakt mij niet uit wanneer het is al een wonder als het zo is!!!

Ik ga zo lekker slapen...morgen weer om 7.00 beginnen!! Wel blij dat ik met kinderen werk hoor!! Ik heb ze in de leeftijd van 0 tot 4 echt leuk joh!!

O, ja bijna vergeten echt slecht van me?? Hoe gaat het met je gezondheid??

Liefs moi

Terug
Bovenaan