Hoi Moi en El

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie reacties op mijn verhaaltje. Ik denk dat ik inderdaad maar eens gewoon moet gaan praten met mijn ha. Misschien dat hij mij een beetje gerust kan stellen en wie weet stuurt hij mij ook wel door. Ik had daarstraks ook een heel lief kaartje van een vriendin (én buurvrouw) in de bus om me een beetje op te peppen. Heel lief allemaal. Helpt wel goed hoor.
Ik houd jullie op de hoogte en jullie mij ook hoop ik. Ik ben ontzettend benieuwd. Hoop dat het bij ons allemaal snel raak is.

Liefs Claudine

Graag gedaan hoor!
Maar eh, als je al vanf mei 2003 bezig bent, hoef je niet te vragen of hij je wil doorverwijzen hoor! Dan moet hij je gewoon doorverwijzen als JIJ dat wilt. Jij bent de klant en de klant is koning (koningin in dit geval)! Daar betalen we met z'n allen ziektenkostenpremie voor, om geholpen te worden als we dat willen!
Groetjes, el.

Hoi El,

Ik zit me ook de hele tijd af te vragen wat ik dan het beste kan zeggen tegen de ha. Heb jij misschien nog tips? Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet beginnen???

Liefs Claudine

Hoi Claudine,
Volgende week ga ik ook naar de huisarts. Om eerlijk te zijn, weet ik niet of ik wel doorgestuurd wilworden. Misschien heeft hij wel een paar tips om het nog een paar maandjes te proberen. Ik ben precies een jaar geleden gestopt met de pil, dat betekent dus dat we waarschijnlijk tien of elf kansen gehad hebben. Mijn grootste angst is eigenlijk dat er van alles aan me gedokterd moet worden om een kindje te 'fabriceren'. Niet echt romantisch vind ik zelf (moet erg aan het idee wennen, zal uiteindelijk best doorzetten als het echt niet anders kan).

Als je echt graag doorverwezen wilt worden, moet je dat gewoon zeggen":"Ik wil dat er een gynaecoloog naar me gaat kijken omdat ......." Schrijf desnoods alles op een briefje, zodat je niets vergeet (lees even terug wat je allemaal al op het forum hebt geschreven!). En neem iemand mee om je te steunen (je aanstaande of een goede vriendin)
We houden elkaar op de hoogte hè!
Succes ermee, liefs, el.

Terug
Bovenaan