Hoi moi

Nu zitten we vast te gelijk te typen. Hier nog steeds geen enkel verschijnsel, geen pijntjes, geen bruine prut, gewoon NIETS, zucht......

Ik bedacht me net wat dat vreselijk moet zijn voor jou en ook voor Kiki (ik mail altijd met Kiki) als je helemaal niet weet wat je wanneer kunt verwachten. Ik weet tenminste nog wanneer mijn eisprong was en wanneer ik ongi word. Dus weet ik ook wanneer ik meer weet. Jullie nooit, wat vreselijk moet dat zijn!

Ik denk dat ik morgenochtend ga temperaturen, dan weet ik in ieder geval ietsje meer.

Liefs, el.

Hoi el,

Hier alles goed hoor!! Ik had gister ineens weer bruine prut en vandaag weer een beetje licht-rood en slierterig héél gek,,,nu bijna weer over!!

Jij nog nergens last van...houden zo,,ik bedoel dan die bruine prut he!!!

Ja, dat is inderdaad erg vervelend als je niet weet wanneer je je vruchtbare dagen hebt en wanneer je NOD vanaf dag 28 krijg je toch weer de kriebels! Daarom ben ik ook blij dat de gyn er even naar kijkt en ik hoop ook dat hij er iets voor heeft, zodat mijn cyclessen met meer regelmaat komen! Tot nu toe nog maar 6 x ongi geweest in 11 maanden!!!

Je kunt inderdaad altijd even tempen,,,baat het niet dan schaadt het niet ja toch!!!

LIEFS MOI XXX

Hoi moi,
Als het morgenochtend onder de 37 is, wordt ik ongi, dus dan weet ik genoeg. Is het er nog boven, dan blijf ik nog even dromen!

Mijn man heeft net een leuk woord bedacht voor wat wij hier zitten te doen: 'interkletsen'.

Voor jou schiet het nu ook op, maandag weer een D-day. Ga je nog wat leuks doen het weekend, voor de afleiding?

Liefs, el

Echt super-spannend voor jullie hoor!! Voel je je nu anders? Normaal heb je nu toch al van dat buine prut?? en nu nog niks?

Ben jij het echt op de dag af?? dus zondag niet ongi...echt een hele grote kans dat je nu zwanger bent?

Wat wij dit weekend gaan doen? Morgen de huishoudelijke karweitjes,,huisje schoonmaken,,boodschapjes doen!!!Lekker burgelijk dus!! En zondag naar mijn (schoon) mama...gezellig moederdag vieren!! En wie weet el,,,,volgend jaar voor ons ook...dat zou toch geweldig zijn???

En maandag komt al aardig in zicht,,maak mij er niet zo druk om (nog niet althans) we zullen het zien!!

Nou el,,,ik hoop morgen op een hogen temp voor je!!(geen griep natuurlijk) En laat het me effe weten he???

Alvast weltrusten,,

liefs moi xxxx

O, ja dat wilde ik nog even zeggen,,ik heb eigenlijk nog nooit 37 of hoger gemeten??Altijd een heel stuk lager,,of 2 dagen 36.8 en dan weer 36.4 bijvoorbeeld daarom denk ik ook dat ik geen eisprong gehad heb!! Of zegt dat niks??

Suc6 el

xxx

Ja, ik heb zoooo lang de temperatuur bijgehouden en getest: cyclussen van 28, 29 of 30 dagen maar altijd 14 dagen na de eisprong ongi en twee dagen voor de ongi bruine prut (alleen de vorige keer al 12 dagen van te voren). Zal je net zien dat ik me voor niks zit te verheugen, dat het nu precies een keertje anders gaat!
Goed of slecht, ik laat het je weten zodra ik weer leef morgenochtend (duurt wat langer dan gewoonlijk, hele week vakantie gehad, dan verleg je je tijden een beetje hè)
Alvast welterusten, ik hou op met interkletsen nu, liefs, el.

Terug
Bovenaan