Hoi Moi

Hee, hallo,
Ik had gereageerd op een berichtje van jou en je vroeg of je mijn verhaal al kende. Heb er wel al wat over verteld, maar weet niet of je dat gelezen hebt. Er staat ook zoveel op dit forum. Ik ben 38 jaar en na een miskraam hebben wij een scheet van een zoontje gekregen,die nu 2 jaar is. Vanaf vorig jaar juni zijn we bezig om weer zwanger te worden, wat tot nu toe dus niet is gelukt.We willen nog even afwachten, maar gezien mijn leeftijd niet te lang meer. We zijn er ook nog niet over uit om de medische molen in te stappen of niet. Wij hebben natuurlijk al heel veel geluk dat we dit lekkere ventje hebben, wij hebben het gelukkig al een keer mee mogen maken. Maar toch blijf er voor ons nog de wens voor een tweede kindje.
Ben er blij met dit forum. Lees zobeetje alles wat los en vast zit. En ondanks de vele ellende [want dat is het toch] kan ik ook vaak lachen om de reacties. En ze zijn lekker positief. En ongeloofelijk zoveel steun je op deze manier kunt hebben.Je put er toch weer moed uit. Al moeten wel veel meiden door een heel diep dal.
Hoop voor iedereen dat DE GROTE WENS uitkomt. Succes
Groetjes Arina

Hoi Arina,

Wat geweldig dat jullie een zoontje hebben en ik kan het mij heel goed voorstellen dat de wens naar een 2e kindje net zo heftig is! Wat rot dat het allemaal zo lang moet duren he? Het valt gewoon niet mee,,,al die dagen leven in hoop en spanning en dan alweer die enorme teleurstelling bah! En inderdaad ook je leeftijd speelt een rol! Ik kan mij voorstellen dat het moeilijk is om te zeggen en nu gaan we de mmm in...al ben ik heel blij dat ik er nu midden in zit, want ik zie het anders als verloren tijd, maar dat is in mijn situatie dan he.. stel dat ik het nog een paar maanden had aangekeken en ik kom er dan pas achter dat ik geen eisprong heb, dan is dat helemaal rot, want er is dan natuurlijk geen enkele kans op een zwangerschap! Ik ben ook al een jaar geleden gestopt met de pil!!

Ik heb ook ongelofelijk veel steun aan de meiden hier op het forum, nooit geweten dat dat mogelijk was!! Heerlijk om alles van je af te schrijven hoe "onbenullig" het ook af en toe kan zijn!! En dan die reacties met lieve woorden echt super hoor!!!

Ik hoop voor jullie dat het nu eindelijk raak is en je de beslissing niet hoeft te nemen!!

Liefs moi xxxx

Terug
Bovenaan