Hoi mol2507

Ik herken je probleem heel erg .
Jouw klachten over jezelf zijn mijn klachten ook.
Ik heb een tweeling en die slapen ook nog niet door.
Vanaf vier uur komt mijn zoontje en dan is die de speen kwijt dus daar mag je paar voor je bed uit .
Ik slaap dan dus niet meer .
En vanaf 4.30 begint mijn dag ...... tot 24 uur laatste voeding .
Erg vermoeiend wel ..
En inderdaad ik viel af kilo's (10) ben er ook mee naar de huisarts geweest .
Vond het nog niet schrikbarend.
Maar moest wel goed voor mezelf zorgen.
Mijn kinderen gaan om de dag of om de 2 dagen in bad maar dan altijd wel om 1900 uur.daarna fles en dan naar bed.
Soms heb je het gevoel er nooit uit te komen he...??
Ik ken dat hoor .
Kan niet anders zeggen dan sterkte ... 1 troost we zitten allemaal in t zefde schuitje .. hahaha maar wel een prachtig schuitje toch???!!!!!!
groetjes happywoman

inderdaad een prachtig schuitje! Maar ik heb het gevoel dat ik zeeziek ben.
Ik voel me echt gewoon niet lekker en ik mag hopen dat mijn huisarts mijn gewicht wel schikbarend vindt. 51,5 kg bij 1.70m lengte is toch echt een ongezond ondergewicht.
En een tweeling zal wel extra pittig zijn. 4.30 uur tot 24 uur; heb ik eigenlijk niets te klagen  

Suc6

groetjes,

Melanie, mama van Amber

Hoi Mol en Happywoman,

Ik wil even reageren op jullie ondergewicht. Door stress val je af als een tierelier en dat is helemaal niet prettig. Ik ben zelf aan het eind van mijn zwangerschap ziek geweest en veel afgevallen. Na mijn bevalling woog ik nog maar 55 kilo en ik ben 1,75 lang. Je staat te trillen op je benen en dan de vermoeidheid er nog bij. Vreselijk. Als je het niet hebt meegemaakt weet je niet niet hoe het voelt. Ik werd er soms zelfs misselijk van. Ik kon ook Jeske niet eens in bad doen omdat ik dan bijna van mijn graatje ging.

Het is echt belangrijk dat je veel eet. Neem vooral voedzame dingen zoals ontbijtkoek. Ook slagroom is goed. Bijvoorbeeld door de vla. Noten zijn ook goed, daar zit olie in. En ontbijten is ook belangrijk. Kijk uit met koffie, dat werkt laxerend. Je hebt natuurlijk niet veel tijd maar die tijd moeten jullie proberen te maken. Je zult zien dat als je weer een beetje op gewicht bent dat je je veel beter voelt.

Veel sterkte

Terug
Bovenaan