Hoi natalia Doortje Marije en Anoniempie deel 2

A

Anoniem

Guest
Ik dacht ik maak maar even een nieuwe topic aan want bij de vorige hadden we ineens twee paginas staan en dan staat er bovenaan ineens he spannend doortje en natalia jullie nod komt eraan  en dat staat zo raar. Dus maar even een nieuwe.

Voor Anoniempie, ik neem aan dat je messenger niet werkt die heb je volgens mijn ook niet nodig. Je kan even naar de site van msn gaan en daar naar groepen.

Tot gauw

En wat ik nu dus weer vergeet........Ik las dat je ziekjes was? Doortje een zeer been en ik erg verkouden. Hoewel ook weer niet echt verkouden meer keelpijn en pijnlijke ademhaling. Dus blij dat je hier gewoon kan typen en niet hoeft te praten. Is de rest van jullie wel oke anders moeten we de naam maar veranderen in kwaaltjes ofzo HAHA

Groetjes en dat we snel allemaal weer fit zijn.

Mariska

Hoi,

Best handig inderdaad een nieuw berichtje starten! Want inmiddels weten de dames toch echt dat ze zwanger zijn! (en met hun heel veel anderen op dit forum volgens mij).

Zelf voel ik me prima. Beetje verkouden, maar sinds ons zoontje naar het kdv gaat heb ik daar vaker last van. Hij loopt vrij snel tegen iets aan en ik dan ook....(sinds de zw.schap/ bevalling is m'n weerstand nog steeds niet helemaal op en top....en dan wil ik het allemaal nog een keer ).
Dus voorlopig hoeft de naam nog niet officieel in het zwak-ziek en misselijk forum verandert te worden.

Ga nu weer het spannende en vervelendste stuk van m'n cyclus in: afwachten.... heb er op zich wel een goed gevoel over, maar ja, dat durf ik ook weer niet al te hard uit te spreken....dan kan het alleen maar heel erg tegenvallen en een teleurstelling opleveren.

Groetjes,
Marije

Hai hai,

Ik heb me aangemeld hoor bij ons eigen forumpje alleen wel onder Saskia met 30 en er voor staat ook iets. Gatver wat is dat toch altijd irritant met je aan melden alles wat je er zelf van wilt maken lukt dan weer niet.

Maar goed dan weet je dat dat je niet denkt van Hé wie is dat?

groetjes Saskia

Hallo dames

Die mevrouw van moeders voor moeders is geweest. Nu is het echt, toch stom dat ik dacht dadelijk is de test negatief. maar nee hoor, ik mocht zelfs deze week al meedoen. Normaal pas na 6 weken, maar mijn test kleurde meteen dus plassen in een kan!!!!!

Trouwens erg leuk boek uitgezocht als kado,staat vanalles en nog wat in. Ook heb ik van haar al vast het bedank kado van op het einde gekregen. Een super leuk kinder servies. En wordt het een tweeling moet ik een geboorte kaart opsturen en krijg ik er alsnog een opgestuurd of gebracht.

Verder niet ziek zwak of misselijk, alleen maar mank ha ha!!!!
Groetjes Doortje

Ha Dames, sorrie dat ik even kom storen.
Hoperlijkg aat het allemaal goed met jullie.
Ik lees hier net dat Doortje ook dat boek heeft gkozen van moeders voor moeders, mooi en duidelijk boek he, Ik heb em al helemaal uitgelezen... hihi. Vorige week vakantie gehad en had dus alle tijd.
En dat serviesje is ook schattig he, volgens mij krijgen meerdere dat cadeautje gelijk, want ik heb em ook al...
Geniet van je zwangerschap.
En voor de andere meiden succes deze maand..
Ik zal ook even wat zwangerschaps hormonen rondstrooien...

Groetjes en liefs J

Terug
Bovenaan