Hoi Nathalie

Goedemorgen Nathalie, je denkt waarschijnlijk wat is ze vroeg. Nou helaas maar waar ik moet mijn eindscriptie donderdag afhebben. Maar goed het is bij mij nog steeds een wit front. Ik heb zaterdag nogmaals een test gedaan maar helaas ook weer negatief. Ik ben nu 7 dagen overtijd en voel me nog steeds hetzelfde. Begin het nu zat te worden. Morgen maak ik een afspraak bij de huisarts.Het klopt gewoon niet. Ik heb nog steeds alle verschijnselen en mijn buikpijn wordt er ook niet minder om. Ik heb het gevoel dat er iets niet goed zit van binnen. Ik hoop dat het niet weer dezelfde situatie is als in januari (ws toch een miskraam). Begin nu alleen bang te worden dat het iets anders is. Het is zo'n rare situatie test negatief en wel alle verschijnselen houden. Ga er morgen over beginnen dat ik toch doorgestuurd wil worden ben nu ondertussen ook al in ronde 7. Ik wil uitsluiten dat er andere dingen zijn.

Maar goed hoe is het met jou al weer aan de klus. Dat is nu toch zo rond deze tijd. Ik duim nog steeds voor jullie. Ik moet wel zeggen krijg jij ook zo van die eeltplekken op je duimen. HIHIHI. Laten we er maar een beetje om lachen hoor. Het is allemaal al spannend genoeg.
Beetje lang verhaal geworden maar ik had je ook nog al wat te schrijven. Ik kom tegenwoordig slecht op het forum.

Fijne zondag en veel liefs Jol
 
heee jol,

van dat slecht op het forum komen ken ik,ik heb ook dagen dat ik er gewoon niet op kom.

hoop dat je positief nieuws hoort van de dokter.kan me voorstellen dat je er gek van wordt,maar misschien maak je heel langzaam hcg aan,dat je daarom negatief test.ik hoop het zo voor jullie.ik duim me ook suf hoor voor jullie hihihih.

wij zitten idd aan de klus,maar het gaat lekker dit keer,ben er zo blij mee,alsof er een hele last van me afevallen is,we klussen aardig veel hihihi,zoiezo al om de dag.
nou hopen dat het raak is deze maand.
ik heb me ei al gehad denk ik,maar durf het niet zeker te zeggen,maar goed we zien het wel,5 juni moet ik geloof ik weer ongi worden,dus we wachten het maar weer af.

he ik duim voor je dat je goed nieuws hoort bij de dokter en dat je dus hartstikke zwanger ben.

liefs nathalie
 
Terug
Bovenaan