Hoi Nathalie

Morgen de grote dag.Kan je het nog een beetje uithouden. Ben zo benieuwd en hoop echt voor je dat je zwanger bent.
Vandaag bij de gyno geweest en een inwendige echo gehad. Alles is goed, moeten van het weekend aan de klus. Hij verwacht dan dat het eitje gaat springen. Dus we gaan er weer tegenaan. Maandagochtend om 8.00 moet ik voor controle weer naar de gyno en krijg weer een echo om te kijken of het gesprongen is. Mens als ik al preuts zou zijn dan is er na zo'n inwendige echo niets meer van over. Dus jullie in spanning en wij aan de actie. Ben benieuwd, ben er eigenlijk gezegd wel rustig onder. We zien het wel.
Meid heel veel succes morgen en je man natuurlijk ook want die vergeten we altijd maar ze zijn juist zo hard nodig en hebben heel wat te stellen met ons als de eierstokken weer gaan rammelen.
We duimen voor jullie.

Liefs Jol
 
wat fijn dat alles goed was bij de gyn,
nou hopen dat het klussen dit keer zn vruchten af gaat werpen duim duim duim.

nou wij hoeven(liever gezegd ik) niet meer in spanning te zitten,want ben vanmiddag ongi geworden,snik huil jank.was ff helemaal van de kaart,heb echt zitten huilen,werd me echt even te veel nu.
we gaan vandeweek een afspraak maken bij de dokter,wil weten of hij nog iets zinnig er over te melden kan hebben.
ik snap het niet,ik vole me ei,ben heel erg regelmatig ongi,dus wat doen we dan verkeerd?
wil ook vragen of misschien er iets mee te maken kan hebben dat ik vroeg er heel veel infecties gehad heb dat het misschien daardoor langer duurt??overigens geen schadelijke infecties,volgens mijn oude huisarts,maar goed ben daar onzeker over.
ik weet dat we nog niet zo lang bezig zijn,maar ik trek het momenteel ff niet meer helemaal.
dus vraag het aan de dokter,kan het altijd proberen ja toch.

in ieder geval wens ik jullie heel veel succes het weekend en maak er een goed klusweekend van he ik duim heel hard voor jullie.

liefs nathalie
 
Terug
Bovenaan