Hoi nog een zwangere Janne!

Hoi Meiden,

Ik heb eens zitten lezen in deze mamaclub en wil me graag aansluiten. Ik ben 20 weken zwanger van mijn eerste kindje en eind januari uitgerekent. Ik zou het leuk vinden om herkenbare situaties, tips en ervaringen te delen met andere a.s. moeders. Zijn er nog meer moeders voor het eerst zwanger?
Ik kom ik uit Burgh-Haamstede, een plaatsje in Zeeland, vlakbij Renesse. Nog meer moeders uit Zeeland toevallig?
Ik heb volgende week mijn 20 weken echo en vind het erg spannend, maar wel fijn om die kleine schoppende krukel weer eens op een beeldscherm te kunnen zien. Zijn jullie ook al zo dik? Sommige mensen in mijn omgeving denken dat ik al 28-30 weken ben. ooh oh dat wordt nog wat.

Groetjes Janne (zwanger van krukel)

Hoi Janne welkom!
Zelf ben ik nu 24 weken zwanger van ons eerste kindje , is erg spannend allemaal haha..
En hier inderdaad ook al een buik pff , krijg regelmatig commentaar ben benieuwd mn moeder is nu 15 dagen op vakantie en die zei al iedere week meid het begint te groeie he , ben eens benieuwd wat ze nu zegt haha..
Volgende week 20 weken echo?? Ben eens benieuwd :D
Hoe voel je je ?

Groetjes!

Hey Janne,

Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen!! Ik kom toevallig ook uit Zeeland, Tholen, bij Bergen op Zoom ( oke dat is Brabant, maar Tholen niet:D)
Hoe voel je jezelf? Spannend he die 20 weken echo! En leuk ook, kan je je kleine krukel zien! Laat je het weten wanneer je bent geweest? Ik groei nu ineens behoorlijk! Ik had het bij mijn eerste zwangerschpa erger moet ik zeggen, toen vroegen ze met 25 weken al of ik nog lang moest! Haha! Nu zal dat wel meevallen alhoewel...:p

Liefs Janne

Hoi Janne,

Gezellig!! Ik ben 22 weken zwanger van ons 2e kindje.
We hebben al een zoontje van net 3.
Ik heb een mooi bescheiden buikje.
Leuk hoor je 20 weken echo, we horen het wel.
Veel lees en klets plezier hier.

Groetjes Rianne

Hoi Meiden!

Wat een welkom! Leuk! En dan te bedenken dat er zoooveel kleine babytjes in al die buikjes zitten haha! Janne, naamgenoot, en ook nog vlakbij elkaar in het land he!
Er wordt een paar keer gevraagd hoe ik me voel: Nou ik moet zeggen, nu heb alles eindelijk weer een beetje op een rijtje. Het kindje is een beetje onverwachts gekomen, maar is hartstikke welkom. We wilde eigenlijk volgend jaar juli pas beginnen, maar blijkbaar had de kleine meer haast dan ons. Ik woon nu samen met lieve vriend in een appartement bij mijn broers op de camping en zijn daardoor druk opzoek naar een koop huis. Het is echt te klein voor een kleine erbij. Mochten we dat niet vinden voor 1 nov. verhuizen we naar het zomerhuis van mijn ouders, om volgend jaar weer verder te zoeken. Alleen zie ik wel een beetje op tegen de verhuizing, maar we hebben gelukkig hulptroepen zat. ZIjn er nog meer meiden die gaan verhuizen?
Ik volg nog een SPH deeltijd studie, inmiddels laatste jaar, die ik halverwege het jaar onderbreek om volgend jaar september af te gaan studeren. Wat doen jullie voor werk/school?
Ik werk zelf, naast school 28 uur op een gesloten psychiatrische afdeling waar ik nu een weekje van thuis ben gebleven omdat ik al harde buiken heb gehad. Hebben jullie daar ook al last van gehad?
Ik moest van de verloskundige echt rustig aan doen en dat vind ik echt lastig, maar wel het beste voor krukel en mezelf.
Hebben jullie ook al veel spulletjes verzamelt voor de baby en al met een babykamer bezig??
Ik laat weten hoe de 20 weken echo is geweest. A.s donderdag gelukkig, ben heel benieuwd. Was deze bij jullie goed??
Wat een vragen stel ik, heb het idee dat ik dat even moet inhalen haha!
nou groetjes Janne van Krukel! (voor het gemak,omdat er nog een Janne is)

Hoi Krukel,
Welkom hier bij de club van januari mama's.
Ik ben ook een zeeuwse, woon in Souburg.
Ik ben nu 24 weken en 3 dagen zwanger. 1 januari ben ik uitgerekend.
Ik werk in de ouderenzorg. In een verpleeghuis op een somatische afdeling. Zit nu al wel voor 25% in de ziektewet. werk nu 6 uur op een dag ipv 8 uur.
Onze 20 weken echo was goed, en ook weten we wat het gaat worden.
O ja het is voor mijn man en mij ons eerste kindje.
Veel plezier donderdag.
Groetjes, Petra.

Hoi Peet,32,

Wat leuk! En dichtbij he! Spannend he de eerste kleine! Fijn dat de echo goed was. In welk verpleeghuis werk je?
Succes met je zwangerschap
groetjes Krukel!

@krukel, ik werk in Veere, in nieuw sandenburgh.
Heb jij ook hyves?
Janne heeft een hyvepagina aangemaakt. ook hier wordt druk over en weer gekletst.
Succes met de echo volgende week.

Groetjes, Petra.

Terug
Bovenaan