hoi novembermamma's

A

Anoniem

Guest
hey novembermamma's,
ik mag me bij jullie aansluiten want ook in ben zwanger en uitgerekend op 9 november, spannend hoor !!!
Mijn eerste zwangerschap ging mis, op 10 weken een miskraam, ben ook al 37 jaar en de risico''s nemen toe.
ben al erg misselijk geweest en nu nog steeds erg moe, maar ik heb er zin in.
Afgelopen week wel een druppel bloedverlies, das weer effe schrikken, maar ik wil niet in die angst gaan zitten en wacht vol vertrouwen de echo van 1 april (geen grapje) af.
Gaaf om met jullie hier te kunnen kletsen omdat we allemaal in het zelfde schuitje zitten. Hoop dat we veel steun aan elkaar hebben.
Vind die rubrieken op elk forum nog wel een beetje onhandig maar dat zal wel wennen.
Zettumop iedereen en tot mails
liefs van Puk

Hoi Puk,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er lekker van. Ik kan me voorstellen dat je extra onzeker bent na een miskraam, maar uit je mail blijkt dat je er goed me om kunt gaan. Een hele fijne zwangerschap en op naar een mooie baby.

Gefeliciteerd!
Ik ben ook zwanger nu ongeveer 6 weken en ga het me steeds meer beseffen. Durf er nu ook soms een beetje van te genieten, maar nog wel voorzichtig. Ik heb namelijk begin januari een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, die is verwijderd. Hiervan ben ik heel erg geschrokken. Nu eindelijk een beetje bijgekomen en dan dit nieuws! Vind het echt fantastisch. Maar ook wel erg spannend.. Bij ieder pijntje wat ik voel denk ik dat het mis is.
Ik heb het nog aan niemand verteld, ivm mijn vorige ervaring. Maar volgende week vrijdag eerste echo en als alles goed is vertel ik het mijn familie. Twijfel alleen nog wanneer ik het mijn vrienden vertel. Meestal is dat toch bij 12 weken? Of al eerder?
Ik leer graag van jullie ervaringen en deel ook graag de mijne!
Liefs Dep

Hoi Puk,

Bedankt voor je reactie op mijn stukje over m ´n eerste echo.

Ik ben ook op 9 november uitgerekend! Wil jij straks van te voren weten wat het wordt?

Maaike

Hoi Dep,

Je mag helemaal zelf bepalen wanneer je het tegen iedereen zegt hoor. Gewoon op je gevoel af gaan.
Wij wilde ook wachten tot na de echo (6 april) maar we hebben het deze week toch al verteld. We zijn er zo ontzettend blij mee en willen het zo graag delen met iedereen. Mocht er nog wat mis gaan, dan heeft iedereen ook begrip voor de situatie.
Vorige week heb ik wat bloedingen gehad, en dat maakte me erg onzeker. Maar nu ik er met iedereen om me heen over kan praten voel ik me wel een stuk zekerder. Tja, en zoals je op dit forum kan lezen kan het, erg genoeg, na die 12 weken ook nog mis gaan. Maar daar gaan we maar niet vanuit.
Geniet er allemaal van!!!!

Veel liefs Ladygaga

Hai allemaal!
Ik mag me bij jullie aansluiten als novembermama! Fijn en mooi om lief en leed te kunnen delen. Ik ben ongeveer 17 november uitgerekend. Het is m'n eerste kindje en het is allemaal superspannend. Kan er nog niet optimaal van genieten omdat de onzekerheid overheerst. 16 april heb ik m'n eerste echo. M'n schoonzusje en twee vriendinnen heb ik het al verteld, met onze ouders willen we nog twee weekjes wachten.
Ik heb nog geen echte zwangerschapsverschijnselen, aan de ene kant fijn, aan de andere kant hoop ik nog wel wat te gaan voelen.  Je zoekt toch bevestiging.... Meiden die dit herkennen?  
Liefs!

quote: didiiiii reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-03-2009 15:54:34'));

Hai allemaal!
Ik mag me bij jullie aansluiten als novembermama! Fijn en mooi om lief en leed te kunnen delen. Ik ben ongeveer 17 november uitgerekend. Het is m'n eerste kindje en het is allemaal superspannend. Kan er nog niet optimaal van genieten omdat de onzekerheid overheerst. 16 april heb ik m'n eerste echo. M'n schoonzusje en twee vriendinnen heb ik het al verteld, met onze ouders willen we nog twee weekjes wachten.
Ik heb nog geen echte zwangerschapsverschijnselen, aan de ene kant fijn, aan de andere kant hoop ik nog wel wat te gaan voelen.  Je zoekt toch bevestiging.... Meiden die dit herkennen?  
Liefs!

Hoi!
Ik snap heel goed dat je bevestiging zoekt. Ik ben nu eindelijk zwanger (5 weken) van onze 2e. We hebben er ruim een jaar over gedaan! Bij de 1e zwangerschap was ik heel erg misselijk en moest vaak overgeven. Nu ben ik alleen maar moe en voel verder weinig. Ik heb afgelopen januari een miskraam gehad dus ik ben nu ook erg onzeker.....Ik mag 7 april naar de gyn. Ik kan echt niet wachten, ik vind het super spannend!
Groetjes!

Terug
Bovenaan