Hoi ook ik mag me hier melden.

Hallo,

We zijn net terug van 2 weken vakantie. En op de 1e dag van mijn vakantie teste ik licht positief. Had toen helemaal geen kwaaltjes en het was ook eigenlijk nergens op gebaseerd maar ik deed de test en er waren 2 streepjes. Een paar dagen later een nieuwe test gedaan en ja hoor echt zwanger van nr 3 Hihihi. En het is weer net zo spannend. Heb trouwens nog een keer een test gedaan omdat ik het niet kon geloven en die was nog duidelijker. Vandaag heb ik de vk gebelt en omdat ik een "gyn verleden" heb mag ik maandag al komen voor een vroege echo. Ik zit nu in mijn 6e week en als alles goed gaat mogen wij rond 26 april ons 3e wondertje krijgen. Verder ben soms erg beroerd en duizelig en moe. De vermoeidheid herken ik nog van mijn vorige zwangerschappen de misselijkheid en duizeligheid niet. Meiden ik hoop dat we allemaal een fijne zwangerschap hebben en krijgen met natuurlijk en gezond wondertje in april.

Liefs Linda,

Hoi,

Allereert gefeliciteerd!!! Ook ik ben zwanger van ons derde kindje en uitgerekend op 26 april. Verder nog helemaal geen 'echte' klachten. Helaas tot 19 september wachten tot de eerste echo!

Geniet ervan!

Terug
Bovenaan