Hoi Pam, en alle anderen, is het nog een beetje uit te houden?!

A

Anoniem

Guest
Volgende week donderdag/vrijdag mijn NOD,  weet  namelijk bijna zeker dat ik  afgelopen vrijdag mijn eisprong heb  gevoeld. Heb eigenlijk een  onregelmatige cyclus maar af en toe voel ik m'n eisprong  (ben ik nu achter gekomen) zodat ik  nu weet dat het  eind volgende week weer zover is, of eigenlijk liever gezegd niet zo is! De afgelopen twee weken gingen  best  snel voorbij maar nu begint het toch wel weer wat moeilijker te worden.
Hoop echt dat het raak is want dan word ons kindje als het goed is nog in 2006 geboren!

Op m'n werk vandaag te horen gekregen dat we per 06 november naar een andere stad gaan verhuizen en als ik nu zwanger zou  zijn is mijn uitgerekende datum rond  15 december.  Dit zou betekenen dat ik precies tot aan de verhuizing (laatste dag 03 nov. precies zes weken voor de uitgerekende datum!)  zou kunnen/mogen werken (als ik tenminste contractverlenging krijg) en daarna lekker met zwangerschapsverlof  zou zijn.
Daarna zou ik  dan weer lekker op zoek kunnen gaan naar een baan hier in mijn eigen stad omdat ik liever niet  in die andere stad wil gaan werken i.v.m. reistijd e.d. (zeker niet als er straks een kleintje is!)  
Het zou in  principe perfect zijn als het allemaal zo uit zou komen maarja je kunt het nou eenmaal niet zelf inplannen dus flink duimen de komende  anderhalve week      !!!!!!!!!!!!

Hoe is het met jou/jullie?

Liefs Fem(mi)

Ik hoef niet eens zo lang te wachten als jij en ik vind het al niks. De NOD verwacht ik op zondag a.s. Dan heb ik nog lekker een pijn-vrij weekend. Maar goh, wat voel je nou bij een eisprong? Ik heb geen idee. En hoe lang duurt dat, wat je voelt?
Laten we hopen dat er de komende 10 maanden geen NOD voor ons bij zit, dat zou mooi zijn.
Je gaat er wel makkelijk mee om, dat je werk zo verandert en misschien zelfs een andere baan. Maar goed ook, want stress tijdens een zwangerschap kun je niet gebruiken. Sterkte met wachten, kop op, het is maar effe!

Hoi Claske,

Ik ben nu vier maanden gestopt met de pil en heb m'n eisprong drie keer gevoeld.
Ik heb dan steken rechts onder in m'n buik soms doorstralend naar m'n rug.
(wel ontzettend vervelend en soms erg pijnlijk!)
Afgelopen keer (24 maart)  voelde het ook net of ik ongi moest worden maar ik wist gewoon dat t m'n eisprong was........en ja hoor de volgende dag ontzettend gevoelige tepels! Ook een duidelijk syptoom wat ik iedere keer heb na mijn 'eisprong'. (tot aan mijn NOD)
Nog een gegeven is dat ik ongeveer 14 dagen later ongi ben geworden die keren  dus voor mij is het duidelijk!

Liefs Fem)mi)  

Terug
Bovenaan