hoi pat

Hoi pat

Hoe is het nou met je?
Ben je al aan primolutN begonnen of nog niet. Moet jij niet steeds terug komen voor echo's?
Want jij temperatuurd nog steeds he.
Nou ik hoor van je.
GR NIEM

Hallo Niem,

Ik ben eigenlijk iedere keer de bofkont met een echo bij de gyn. Alleen de laatste keer had hij denk ik haast en keek alleen op mijn temperatuurkaart. Ik moet morgen met de primolut beginnen, dan is het een maand geleden dat ik het was. Dat is niet helemaal waar want dat is vandaag, maar ik heb nog een soort hoop dat ik het uit mezelf word. Dat zou dan weer een week schelen.

Wanneer hoor je of het een cyste is of niet? Je zal best ongerust zijn nu, kan me er iets bij voorstellen. Ik hoop voor je dat het inderdaad een eitje is en dat je je nu voor niets zorgen zit te maken. Ik denk aan je.

Groetjes
patricia

Nou meid ik hoop voor je dat je deze maand wel een eisprong krijgt want het is wel vervelend.
Dat je echt denkt van waarom willen mijn eitjes niet springen zitten die vasgeroest ofzo dat had ik teminste je moet gewoon niet te veel stressen en misschien dat het dan wel lukt meis ik hoop het echt voor je.
Nou ik ben vandaag geweest ze ging kijken naar die cyste en mijn eitjes nou mij eitje stond op springen en de cyste zag ze niet meeer dus ze denkt dat i geknapt is(ik hoop het indergeval).
Wat ik wel jammer vind dat ik elke keer een andere echoscopiste krijg dat is wel vervelend maar ja als ze het maar kunne zien .
Ik duim voor je en dat we straks met zijn alle kunne verhuizen naar een andere forum.

XXX NIEM

Hee Niem,
Spannende dagen voor jullie. Dat word flink aan de slag. Wie weet wordt het dan wel een leuk kerstkadootje. Ben vandaag met de primolut begonnen. Hoop niet dat ik last ga krijgen van al die bijwerkingen. Jij hebt het toch ook gebruikt, had je last van de bijwerkingen of viel dat wel mee. Nou we gaan er weer tegenaan deze maand! Het zou idd leuk zijn om met zn allen naar het volgende forum te gaan haha.
Liefs
patricia

Hoi PAt

Het worden zeker weer spannende dagen voor ons!
Ik heb ook primolutN gebruikt ja ik had er 10stk die ik moest slikken en dan had ik een stop totdat ik ongi werd en dan moest ik op de 3e dag van mijn ong beginnen met Clomid 100mg.
Ik heb haast geen bijwerkingen gehad ik reageerde heel katig tegen een persoon of werd heel snel verdrietig.
Dat soort dingen maar meer eigenlijk niet.
Ik hoop dat jij ook niet van die vervelende bijwerkingen krjgt.
Meis ik spreek je XXXNIEM

hoi Niem,
Ik moet 7 dgn lang 2 pillen per dag slikken. Ik ga er dus maar vanuit dat ik in ieder geval een aantal bijwerkingen zal krijgen. Daarna op de 5e dag van ongi, 5 dgn lang 4 pillen clomid per dag. Zie er eigenlijk best tegenop. Heb last van slapeloosheid als ik clomid heb geslikt. Ben dan om de twee uur wakker, maakt niet uit hoe laat ik naar bed ga of hoe moe ik ben. Ach het is voor een goed doel denk ik dan maar en ik heb het er graag voor over. Ik moet weer naar de gyn als ik twee dagen van de clomid af ben. Was het maar vast zover....

Wel fijn voor je dat ze die "cyste" nu niet zagen op de echo. Misschien was het dus toch een eitje die een beetje klem had gezeten. Dus jouw gyn doet niet zelf de echo. Bij mij wel dus dat is wel prettig.

Liefs
patricia

Terug
Bovenaan