Hoi Niem,
Lief dat je aan me dacht. Het was best goed gegaan in het ziekenhuis. Er zaten al wat follikeltjes maar hij kon er verder nog niets over zeggen. Ik moet nu 4 januari weer terugkomen en dan gaat hij weer kijken. Ik weet het niet hoor mijn temperatuur gaat niet omlaag en blijft nu rond de 36.5 (36.7 is normaal) steken. Het wil niet zeggen dat er geen eisprong komt want ik zit nog in die fase (gelukkig). Eigenlijk baal ik er wel een beetje van dat mn gyn nu op vakantie is want ik ben heel erg nieuwsgierig of er iets aan de gang is daar. Als dat weer niet zo is dan moet ik volgende keer gaan spuiten. Ik weet ook nog niet of ik daar direct mee wil beginnen. Ik ga namelijk aan het einde van volgende maand een week op wintersport. Misschien dat ik dan een maandje oversla, het ligt er een beetje aan hoe het allemaal in zn werk gaat en wat de bijwerkingen zijn. Ik laat het nog wel weten.
Hoe is het bij jou? Je bent nu toch met de Clomid klaar, ben je al bij het ziekenhuis geweest om te checken?
Als ik je niet meer spreek (rare uitdrukking haha) wens ik jullie een hele fijne jaarwisseling!! En dat 2005 maar ons jaar mag worden! We geven niet op dat is een ding wat zeker is.
Liefs
patricia