HOI PATRICIA

Hoi wijfie

Ik moest even aan je denken.
Vroeg me af hoe het was gegaan woensdag in het ziekenhuis zagen ze al een eitje groeien.
Ik hoop het zo voor je dat je een eisprong krijgt ik blijf voor je duimen.
Ik hoor het wel van je.
KU NIEM

Hoi Niem,
Lief dat je aan me dacht. Het was best goed gegaan in het ziekenhuis. Er zaten al wat follikeltjes maar hij kon er verder nog niets over zeggen. Ik moet nu 4 januari weer terugkomen en dan gaat hij weer kijken. Ik weet het niet hoor mijn temperatuur gaat niet omlaag en blijft nu rond de 36.5 (36.7 is normaal) steken. Het wil niet zeggen dat er geen eisprong komt want ik zit nog in die fase (gelukkig). Eigenlijk baal ik er wel een beetje van dat mn gyn nu op vakantie is want ik ben heel erg nieuwsgierig of er iets aan de gang is daar. Als dat weer niet zo is dan moet ik volgende keer gaan spuiten. Ik weet ook nog niet of ik daar direct mee wil beginnen. Ik ga namelijk aan het einde van volgende maand een week op wintersport. Misschien dat ik dan een maandje oversla, het ligt er een beetje aan hoe het allemaal in zn werk gaat en wat de bijwerkingen zijn. Ik laat het nog wel weten.

Hoe is het bij jou? Je bent nu toch met de Clomid klaar, ben je al bij het ziekenhuis geweest om te checken?

Als ik je niet meer spreek (rare uitdrukking haha) wens ik jullie een hele fijne jaarwisseling!! En dat 2005 maar ons jaar mag worden! We geven niet op dat is een ding wat zeker is.

Liefs
patricia

Hoi meisie

Nee, pas als je een eisprong hebt gehad dan blijft je temperatuur pas hoog dus echt bijv 37.1 rond dit.
En als je weer ongi gaat worden dan begint het langzaam te zakken dus dat kan je dan in de gaten houden.
Dat vind ik wel makkelijk dat heb ik de vorige twee keren ook gedaan vlak voor mijn nod dan begon ik met temperaturen en dan weet ik gewoon dat ik ongi ga worden.
Als je het mijn vraagt zou ik gewoon spuiten en lekker op vakantie gaan misschien dat je dan tot rust komt en dat het dan wel lukt dus ik zou het gewoon doen (niet geschoten is altijd mis) You never now.

Nou met mijn gaat het goed ik ben toevallig dinsdag naar het ziekhuis geweest ik zat toen op de 10e cyclus dag dus ze kon nog niks zien omdat ik meestal later mijn eisprong heb.
Ik mag nu weer vrijdag terug komen en dan gaan ze kijken of er wat veranderd is. Met clomid ben ik klaar nu dus kijken of ik deze maand een eisprong krijg.
Ik zit nu in mijn 5e clomid kuur ik mag het hierna nog een keer slikken en dan moet ik denk ik ook gaan spuiten ik hoop het niet want dat lijkt mijn ook vervelend maarja we hebben geen andere keuze.
Nou meid hou me op de hoogt
Dikke kus niem

Terug
Bovenaan