Hoi Peet

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Na een tijdje niet meer hier geweest te zijn, ben ik er weer.
Ik zat even in een behoorlijke dip, maar nu gaat het wel weer.
Na een stopgezette ICSI-poging, ga ik 2 januari weer beginnen met de stimulatie voor een nieuwe poging. Hopelijk hebben we in het nieuwe jaar wat meer geluk, zodat we in ieder geval al eens een punctie hebben.

Hoe is het met jou Peet? Ik las dat jij ook weer niet zo veel geluk had? Ben je op het moment nog met iets bezig?

In ieder geval heel veel succes.
Groetjes loontje

Hee loontje,

Ik miste je inderdaad al een tijdje hier.
Snap best dat je ff vreselijk in een dip hebt gezeten. Ben blij te lezen dat het nu weer een beetje beter met je gaat.
Het duurt nog ff voor dat het nieuwe jaar begint, maar ik hoop dat 2007 jullie iets heel moois mag brengen. Ik ga voor jullie duimen.
Wij zitten nu in de wachtweken.
Afgelopen vrijdag heb ik pregnyl gezet en mochten we weer flink aan het klussen.
De eitjes groeiden deze behandeling erg traag. Dus het heeft langer geduurd dan verwacht.
Er waren deze maand 2 eitjes die exact even groot waren bij elke echo. De kans op een tweeling is dus erg aanwezig. De gyn. zei dat als we absoluut geen tweeling wilden dat we nu moesten stoppen deze maand. Maar dat maakt ons niks uit.
Wij zien het zo dat we deze maand 2 kansen krijgen. Nu maar hopen dat een van die kansen benut worden.
Vanaf donderdag heb ik weer vreselijke buikpijn gehad, maar dat is nu gelukkig weer over.
Nu is het afwachten en afwachten....... De kaarsjes branden hier volop en we draaien onze duimen de hele dag.
Over bijna 2 weekjes weet ik meer....
duim je voor me mee??

Tot snel maar weer
Groetjes,
Peet

Terug
Bovenaan