Hoi Petra en Chili!

Ik vind het zo gezellig om met een paar mensen van het forum nog iets persoonlijker uit te wisselen, vooral zo rond de NOD!!

Petra, knap van je dat je je hoofd koel houdt. Volgens mij vergroot dat je kansen... Mij lukt het helaas niet. Vandaag heb ik minder verschijnselen, maar het is er wel nog steeds. Ben natuurlijk als de dood dat het de komende dagen alleen maar verder afneemt... Bij mijn zoontje ben ik zooo ziek geweest, vooral rond 9, 10 weken. En nu kan ik niet misselijk genoeg zijn. Ik wil bevestiging, aaaahhh!

Chili, ik moest erg lachen om je verhaal, zeg! Ik heb een beter voorstel: ik wacht tot de 18e met testen, wat vind je? Zou wel heeeeeeel stoer zijn, ik vrees dat ik niets kan beloven... Heb je dan je eisprong in Griekenland (sorry, ben een beetje te lui om te rekenen)? Mmmm, gunstig zeg, lekker klussen onder de Griekse zon, dat kan alleen maar goed uitpakken.
O nee, kan niet wachten tot de 18e, althans, kan wel, maar dan kan ik het niet laten weten, want ik zit zelf vanaf de 17e 2 weken in Zweden...
O jee, o jee, dan duurt het nog langer voor we elkaar wat kunnen laten horen. Straks ben ik terug en dan zit jij lang en breed op het maart-forum. Kan ik je niet meer vinden!! Nee, dat laten we niet gebeuren, toch?

Tjee, balen van die griep zeg, dat stuurt alles in de war. Maar ik ken best meiden die zwanger zijn geraakt terwijl ze hun kansen voor die maand op nul hadden ingeschat. Een vriendin van mij is zwanger geworden terwijl haar man op het juiste moment (dacht ze) in het buitenland zat... En het kind lijkt erg op haar man, dus...

Ga je ook op vakantie testen?? Wel romantisch! Maar laat je vakantie er niet door bederven als het niet zo is, hè! (Dit moet ik mezelf ook nog vaak voorhouden, denk ik).

Nou, laten we elkaar zo veel mogelijk op de hoogte houden van de ontwikkelingen zolang het nog kan!

Dikke knuffel, Inge
 
tja,was het maar alvast zover he?
affijn,ik ga ervoor dat het kindje in egypte wordt verwekt,tijdens onze honeymoon,zou wel erg leuk zijn...
duurt nog wel even(19 augustus gaan we)
zou een leuk cadeautje zijn. Maar mocht het nu raak zijn is het natuurlijk ook prima! heb nog steeds een opgezette buik(ook als ik wel naar het toilet ben geweest) en een weeeig,af en toe misselijk gevoel,en erg gevoelig voor geurtjes.maar dat ben ik ondertussen ook al een maand of langer.de steekjes lijken weg,maar heb nog steeds het gevoel dat mijn borsten groeien,terwijl ik verder niet aankom. affijn,ik ga echt nergens meer vanuit totdat ik een positieve test heb of ongie wordt.
nog 6 dagen... ik hoop echt voor je dat je je (zoontje,dacht ik) 1e kindje kan blij maken met de komst van een broertje of zusje en je man/vriend natuurlijk ook!
gr. petra
 
Hi Inge,

Ik heb de 14e mijn nod en ik heb inderdaad voor de zekerheid een zw.schapstest meegenomen, en maandverband en zo mocht het niet zo zijn, maar daar wil ik nu niet aandenken! Maar dat klussen onder de Grieks zon dat kan natuurlijk toch wel hahah.

Ik kom de 18e terug dus dan zien/lezen we elkaar inderdaad pas weer als jij terug bent uit Zweden leuk hoor die vakantietijd!

Mocht het goed uitpakken bij mij dan kom ik zeker begin augustus hier weer op deze site kijken of jij al zwanger bent dus we raken elkaar niet uit het oog! ben veelste nieuwsgierig.

Tot schrijfs en succes,

Groetjes: Chili

Ik ben zo benieuwd naar iedereen hopelijk kan ik veel mensen feliciteren als ik terug ben.
 
Terug
Bovenaan