hoi pleun

Hoi Pleun,
Ik voel me vanaf vanmorgen eindelijk een beetje beter, ik heb veel buikpijn gehad en heb afgelopen maandag het ziekenhuis nog even gebeld. Ze hebben me verteld dat ik veel water moest gaan drinken en ik mocht een paracetamol nemen, maar dat   wil ik nu liever niet. Maar goed, ze zeiden dat ik hws last had van mijn darmen, die zo geprikkeld waren van de punctie, dat ik daar de krampen van heb. En ja hoor, het is nu gelukkig wat beter allemaal. Verder vind ik het ontzettend spannend, ik durf haast geen zwangerschapstesten in huis te halen... Hoe is het met jouw? Zit je lekker in je vel?? Dit is voor mij de eerste keer op de "wachtbank". Het is voor iedereen hier spannend. Wat hebben jullie gehad? Ivf of ICSI? Welk ziekenhuis zijn jullie?
Ik hoop ook voor jullie en voor ALLE andere dames hier op een SUPER eindresultaat!!!!
Houd je me op de hoogte?
Groetjes Pittty

Hoi Pitty, ik voel me in principe, afgezien van de spanning ook super hoor. Heb eigenlijk nergens last van, ben echt alleen ontzettend gespannen over het resultaat, wie weet ben ik nu wel zwanger...............

Wij zitten trouwens in het Sint Franciscus Gasthuis in Rotterdam en de bevruchting en de terugplaatsing is gedaan door het Erasmus Medisch Centrum en jullie?

Zet hem op he!

Groetjes, Pleun

Nog even.........dit is voor ons de 2e poging. De 1e poging was ISCI, maar in deze ronde was het zaad van mijn lief zo goed en ik had ook 8 eitjes, dus hebben ze in overleg met ons IVF gedaan, omdat je daarmee toch iets meer kans van slagen hebt.

Terug
Bovenaan