Hoi Sandra

A

Anoniem

Guest
Hoi Sandra

Ik las dat je ong. er nog niet is. Je gaat er wel van uit dat je die nog krijgt. Lijkt me eigenlijk behoorlijk balen als je de ene maand een cyclus hebt van 28 en dan weer 34. Ik ben eens benieuwd hoe dat straks bij mij gaat. (moet nog effe geduld hebben).
Hoe reken jij nu uit wanneer je vruchtbare dagen zijn???

Ik ga eindelijk vanavond beginnen met mijn laatste pilstrip. YES!!!

Ik hoop voor jou dat er geen rode duivels meer komen, en je gewoon een klein mensje in je buik hebt.
Duim voor je.
We horen het wel. Ik weet trouwens niet of ik kon wachten als ik over tijd was. Nou ja ik zie het wel als het zo ver is.

Liefs doortje

Hi Doortje!

Lief dat je met me meeleeft. De vorige keer had ik wel een test gedaan, maar toen was ik zo teleurgesteld, dat ik nu liever afwacht tot de 34 dagen (woensdag). En ik probeer er vanuit te gaan dat ik ongesteld ga worden, maar ik ga nu natuurlijk toch stiekem wel hopen, omdat er nog niks is...

Deze maand heb ik niet echt goed uitgerekend wanneer mijn vruchtbare dagen waren, maar ik wilde het gewoon vanaf ongeveer dag 10 om de dag doen. Maar toen had ik op  dag  8 of 9 al het gevoel dat ik  mijn eisprong had en  toen wist ik het helemaal niet meer. En mijn  vriend had toen  griep dus toen is er weinig van gekomen. En ik  heb zelf ook griep gehad, dus ik heb  eigenlijk geen idee of  we op de goede dag geklust hebben. Daarom ga ik maar vanuit dat het deze ronde niet gelukt is. De volgende ronde ga ik denk ik ovulatietesten proberen.

Nog geen ongesteldheid, dus ik zit nog steeds af te wachten....maar ik ben er doordat mijn hond geopereerd is  niet zo veel mee bezig deze keer,  ik heb veel afleiding.    

Ik hoop voor je dat je wel een regelmatige cyclus zal hebben! Maar je weet nu  je op dit forum komt gelukkig  al wat je te wachten zou kunnen staan.

Groetjes, Sandra

Terug
Bovenaan