hoi sannes

haihai, ja gaat wel lekker hiero,heb nu echt constant leven in me buikie!echt geweldig joh!
Alleen van de week voelde ik 2 dagen weer niks,dus mocht ik ff tussendoor bij de vk, maar alles was goed, hartje gehoord,en zij zei mischien ligt t net ff verstopt,maar nu voel ik t weer iedere dag, al is de ene keer iets meer als de andere keer.
Maar we zijn lekker bezig nu met t kamertje,echt superleuk om te doen, kan niet wachten tot de meubels in elkaar staan, en ik de kleertjes erin kan hangen.
En daar gaat ook alles goed?Zijn jullie ook lekker bezig met t kamertje of is ie al af?
Gaat toch wel opschieten nu he, 24 weken,nog maar 16 te gaan, haha.
Oja ik moet alleen dinsdag bloed prikken voor een glucose onderzoekdus hoop wel dat dat goed is, maar we zien wel.
Nou ik ga weer wat doen, boodschappieszaterdag he!haha
Nou ik zie je wel weer verschijnen op t forum, doeidoei liefs door
 
Hey Door,

Ja, alles gaat hier ook héél goed, voel de kleine ook continu, maar vooral  op mijn rug in bed 's avonds, en nadat ik flink bezig ben geweest, en ff ga zitten.
Je ziet dan echt bultjes door mijn buik heen komen, en dat met een voorliggende placent, hihi, flinke schopbeentjes.

Wij zijn al bijna klaar met het kamertje. We hebben mijn oude kast, commode en ledikant van vroeger grondig geschuurd, en roomwit geschilderd. Spullen zijn door mijn vader destijds zelf gemaakt, supergaaf. Met  oranje  accenten en rieten manden fleuren we de boel wat op. Gordijnen  heb ik al tijdje in de kast hangen (al van voordat ik zwanger was). Ook roomwit, suede, dus die moeten nog opgehangen worden.

Heb al best veel kleertjes gekregen, rompertjes, slofjes, mutsjes e.d. Die hangen op kleine kleurige minihangertjes in de kast te wachten...

Eigenlijk zijn we dus al best wel ver. Ben er tijdje geleden mee begonnen, onder het mom van 'nu voel ik me nog goed, heb de tijd, en wie weet hoe ik me dadelijk voel'.
Maar voel me ng steeds TOP. Af en toe wat steekjes rondom mijn navel en mijn liezen, verder prima. Nog geen belemmeringen.

Afgelopen dinsdag mijn eerste zwangerschapsgymles gehad. Relatief jonge meiden, tussen 23 en 28 jaar. Morgen weer, actieve les, ben benieuwd.

24 weken gepasseerd ondertussen, wat gaat het hard hé!!!!!

Tot horens!








 
Terug
Bovenaan