Hoi SAS24 nieuwe NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi Sas,

Ik geef je even mijn nieuwe NOD door (potjandorie):

Suus(35), nieuwe NOD 22 juli, 7e ronde.

Groetjes en bedankt,

SUUS

Das echt balen zeg, ik zat nog wel te wachten op een berichtje van je na je schrijven over je bloed verlies, ik had   het echt gehoopt voor je.

Zelf ben ik ook 35 en in ronde 3 en ik merk bij mezelf dat ik erg bang ben dat eht niet lukt, ik heb ook gelezen dat het vanaf je 35e moeilijker gaat, dat je minder vruchtbaar bent enzo, herken jij dat ook, dat je daar bang voor bent, je bent ookal een aantal rondes verder.

Ik wens je sterkte en hoop dat je met goede moed weer op naar de volgende ronde kan, wat duurd zo'n maand dan lang he....................

Liefs Brenda

Hoi Brenda,

Bedankt voor je lieve berichtje..........
Ja hoor, dat gevoel heb ik ook..............ik herken het dus. Ik word in oktober ook al 36. Dus de kans dat ik al 37 ben bij mijn eerste kindje (als het gaat lukken tenminste) is erg groot.

Maar ja, zo is het nu eenmaal gelopen. Ik vind dat ik nu ook pas toe ben aan een kind, dus ik heb er geen spijt van dat ik er niet eerder mee "begonnen" ben.

Maar de vraag of het daadwerkelijk gaat lukken of niet, houd me inderdaad wel erg bezig............waaraan ligt het nu dat het iedere keer "mis" gaat??? Ik gebruik ovulatietesten, eet gezond, rook en drink niet............. maar ja, daar hoeft het ook allemaal niet aan te liggen. We kunnen (helaas) niet in ons lijf kijken.....
We gaan dus maar gewoon door......... maar leuk is het niet op deze manier. Ik weet dat ik nog niet mag klagen. Er zijn vrouwen die al veel langer bezig zijn..............maar toch doe ik het nou even....klaag, klaag, klaag...................ik vind ronde 7 ook al best veel.........en zeker op mijn leeftijd. Ik heb er rekening mee gehouden dat het wel eens een jaar kan gaan duren, maar stiekem hoop je toch dat het eerder lukt. Er zit niets anders op dan wachten op de volgende ronde............en ja dat duurt ERG LANG!

JA, wat dat bloed nou precies geweest is ??? Denk toch iets met de blaas? Maar ik weet het niet. Heb er verder ook geen last van.... in zoverre ik dat kan bekijken, want nu ben ik dan ongi met de maandelijkse ongemakken (krampjes, rugpijn, moe.....) en die verschijnselen kunnen overeen komen met een blaasontsteking. Dus ik houd het wel goed in de gaten en drink heel veel water, dat schijnt dan goed te zijn.

Zo, dat is een heel verhaal................ nog 2 weekjes school en dan heb ik 6 weken vakantie, YES!!!! Kijken of dat wat meer ontspanning met zich mee brengt..........We gaan ervoor.

Ook JULLIE heel veel SUCCES!

Heel veel groetjes,

SUUS

Terug
Bovenaan