Hoi, snoottie (Renske) hier....Iemand interesse in goedkope nieuwe kleding???

Hoi,

Ik ben een winkeltje begonnen op ebay in kinderkleding en ik wilde dat graag even aan jullie laten zien....
Ik heb ook nog een ander vraagje....: Als je mijn winkeltje bekijkt, wil je dan ook na afloop laten weten wat jullie ervan vinden, of jullie nog iets missen of anders zouden doen???

Ik weet dat het rare vragen zijn....ook alleen kijken of alleen commentaar geven mag.
Het is trouwens super voordelig op ebay winkelen!!!! Veel nieuwe merkkleding, maar echt ook van alles en nog wat is er te vinden...kijk zelf maar.

Klik  hier om mijn winkeltje te bekijken.

Bedankt!!!! Groetjes Renske
 
Hoi Nancy,

Ik zie dat er nog 2 mensen zijn die dat pakje volgen, maar er bestaat een grote kans dat hij dan niet gekocht word.
Soms volgen mensen iets, maar alleen om te kijken zeg maar, ze besluiten op het laatste moment om hem niet te kopen....
Over 3 dagen is hij afgelopen....mijn emailadres is: snoottie@hotmail.com
Je kunt jou email adres daar achterlaten of een tel nr, dan zien de mensen hier het niet.
Ik vind dat ik dit even zo moest doen, want anders is het misschien niet eerlijk voor de andere 2 mensen....vind je niet? Laat het me weten.... Ook als je het niet met me eens bent, ik kan altijd nog kijken wat ik kan doen.

Je bedoelt toch dat setje maat 62 met de olifant en landkaart erop? Ik heb hem in aqua en in oranje....

Groetjes Renske en bedankt voor je belangstelling!!!!! SUPER.
 
Terug
Bovenaan