Hoi Suus 1980 en...........

A

Anoniem

Guest
Hoi Suus hoe is het ermee??Ik ben zo benieuwd ik hoop het zo voor je!!
Ik had nog gekeken of ik je op het forum kon vinden maar ik zag je niet. Gaat alles wel goed met je??
Ik heb mijn eerste vlucht weer gehad maar dat was erg zwaar ook wel weer lekker om aan het werk te zijn maar ik was me toch moe!!Ik moest op en neer naar miami, je slaapt daar dan wel een nachtje maar toch. Ik wil het wel erg graag volhouden hey vliegen want dan mag ik met 27 weken al stoppen met vliegen.Ik ben nu 14 weken en 3 dg over drie weken mag ik weer naar de verloskundige en dan gaan we het hartje horen.

Ik hoop dat ik weer wat van je hoor en dat ik je dan mag feliciteren..
tot snel elvira

Hoi Elvira,

Leuk om weer van je te horen sorry dat ik niks van me heb laten horen maar ik ben wat minder actief geweest op het forum. Ik was er iets te veel mee bezig denk ik.Hoe is het met jou??  Ik dacht vandaag laat ik eens op het forum kijken of elvira weer terug is. Nou ik heb heel goed nieuws en jij bent de eerste die het weet IK BEN ZWANGER!!!!!! Echt niet te geloven hoor ik durf het ook niet te geloven ik heb al drie testen gedaan en alledrie een vage streep dit is toch voldoende???Ik doe maandag nog maar een test voor de zekerheid.Kon jij het meteen geloven dat het zo was?? Wanneer heb jij toen getest?? Ik heb gisteren getest bij twee dagen overtijd en vanmorgen nog een keer.Ik kon echt niet slapen vannacht.Ik ben vandaag 4weken en 2 dagen zwanger echt goed.Ik ben zo blij maar ik heb ook zoveel vragen!!Ik laat snel weer van me horen misschien kun jij wel wat antwoorden geven op mijn vragen.

Heel veel liefs, Suus

Terug
Bovenaan