Hoi Suus 35

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Ik heb ergens gelezen, dat je uit Venlo komt. Ik woon in een klein plaatsje bij Heerlen in de nabijheid.
Ik zou het leuk vinden om je leeftijd, je ronde en je NOD te weten, en of dit voor je eerste kindje is.

Zoals je misschien gelezen hebt, ben ik nog niet voor het echie aan het klussen. Als alles goed is gaan wij in april aan de eerste ronde beginnen voor ons eerste kindje. En ik ben 28 jaar.

liefs Doortje

effe iets schrijven, anders verdwijn je naar de volgende pagina, en weet ik niet of je dit leest

Hoi Doortje,

Bedankt voor je mailtje..............
Ik ben dus Suus, 35 jaar en bezig met ronde 3. We gaan voor ons eerste kindje. Mijn volgende NOD is 5 april.........dus dat duurt nog even.

Ik werk (nog)  full-time (leerkracht basisonderwijs) en ben in de week dus niet zo heel vaak op dit forum....druk,druk,druk............. ik probeer wel altijd iedere dag even berichtjes te lezen.
Moet toch een beetje op de hoogte blijven van alles, hihihihi............
Maar ik vind het de laatste tijd wel erg druk op dit forum (hartstikke leuk natuurlijk). Het is dan alleen zo moeilijk op de namen te onthouden en wie is wie ook alweer.......... je verwisselt zo snel iemand..........

Maar nu moet ik weer gaan.......even sporten

Groetjes en tot gauw,

SUUS

Terug
Bovenaan