Hoi Suus

Hi Suus,

Wat jammer dat ik niet eerder op het forum ben geweest. Ik had je graag al het suc6 van de wereld gegeven.
Ja Ang... Is inderdaad een afkorting voor Angela. En ik ben 23 jaar. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal verloopt en hoop snel weer van je te horen. ALs je iets wil weten vraag het me gerust.
groetjes

Hoi Ang,

Ja meid, er gebeurt zoveel hier!
Waarschijnlijk ga ik ongeveer gelijk met jou de IVF in. Ik moet van m'n gyn. eerst m'n evt. ongi afwachten, voordat ik een IVF intake-afspraak mag maken,maar dat doe ik niet hoor! Ik bel mooi eerder dan staat die intake-afspraak vast. Het duurt allemaal al zo lang en die agenda zitten eeuwig vol!
Dinsdag is voor jou een spannende dag!
Dan krijg je de uitslagen van je bloed en de Semen. Bedoel je daarmee de samenlevingstesten?
Spannend hoor of je die kijkoperatie moet ondergaan of dat ze toch een IVF advies geven... Je bent natuurlijk ook afhankelijk van het advies van de arts die jou 5,5 jaar geleden heeft behandeld.
Gezien jouw enorme buikverleden zou die IVF wel heel prettig zijn, ik neem dat je eigen stem hierin toch ook bepalend is?! Lekker assertief zijn hoor! Die witte jassen hebben het niet alleen voor het zeggen, je bent altijd nog baas over eigen buik!!

Ik ben heel benieuwd naar de uitslag(en), laat je het gauw weten?
Veel suc6, lfs, Suus

Hoi Suus,
Het is inderdaad een hele spannende dag! Ik laat het je zo gauw mogelijk weten. Ik ben nu al zenuwachtig erg he?
Een samenlevingstest heb ik niet gehad. Zoveel onderzoeken zijn er bij niet gedaan, ze hebben een inwendige echo gemaakt, bloed geprikt en mijn vriend heeft ook een onderzoekje gehad. Morgen krijg ik dus de bloeduitslagen en de uitlag over de "zwemmertjes" van mijn vriend. Ik ben zo benieuwd hoe nu verder. Morgen zal ik het weten. Jullie gaan nu ook voor ivf? Wat spannend zeg. Het zal wel leuk zijn al we ongeveer tegelijktijd kunnen starten. Kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden. Maar we zullen het morgen weten, Ik vind het ook al lang genoeg duren allemaal hoor. Maar we blijven moed houden. Als jij wat wijzer bent geworden, laat je het dan ook weten?

Veel liefs Ang...

Hee lieve Ang,

Zet 'm op hè meid! Ik stuur nog even wat krachtige positieve energiestraaltjes naar je toe sturen voor morgen, en nu maar hopen dat er goed nieuws is voor jullie!
Het is je zo gegund, meid.

Liefs, Suus

Terug
Bovenaan