hoi syl

hoi syl

ik las je berichtje maar begin maar weer effe op nieuw er komen er zoveel bij dat het anders zoeken gaat worden
maar mijn broer is inderdaad ook met een open liggend middenrif geboren maar dit is ondertussen al wel 37 jaar geleden en ik neem aan dat de tecnieken met nu niet meer te vergelijken zijn
hij heeft er niets aan overgehouden ze hebben toen wel lang met hem gedokterd hoor na de operatie

ik heb alleen met 20 weken zwangerschap een speciale echo hier voor gehad en die zag er goed uit

maar mijn andere broer heeft twee jaar geleden een geestelijk en verstandelijk gehandicapt kindje gekregen vandaar dat ik dus nu onder een strakkere behandeling sta qwa echo's maken en evt onderzoeken wat ik zelf wou
ik heb dus een nekplooimeting laten doen die positief was en krijg over twee weken een echo ivm hersen inhoud

ook dit hoeft niet erfelijk te zijn natuurlijk want het zit niet in de gromosonen of zo dus even afwachten hoe dit voor ons uitpakt
blijft altijd spannend natuurlijk

hoop je snel weer te spreken

liefs san

Hoi San,

Fijn om te horen dat je broer er niets aan over heeft gehouden.(dat geeft me weer een beetje zekerheid en een beetje hoop)Gelukkig zijn de tecnieken wel veranderd in de loop van de jaren alleen is het jammer dat de kans van overleven het zelfde is gebleven. Als ik het goed had begrepen had je al een kindje die gezond is dus je tweede kindje zou ook wel weer gezond op de wereld komen. Maar ik kan het wel begrijpen dat je een onderzoek wou doen om bepaalde risico's uit te sluiten!! Het blijft wel spannend voor je tot het kindje geboren is.

Tot snel hoop ik.

liefs. Syl.

hoi syl

ja wij hebben inderdaad al een gezond kindje
maar mijn broer heeft na die tijd dus nog een geestelijk en lichaamlijk gehandicapt kindje gekregen vandaar wel onze zorg
hij had daarvoor ook een gezond kindje dus je verwacht het niet en dan komt de klap hard aan hoor
dus wij hadden nu zoiets van we weten het liever zo snel mogelijk dan dat je de klap met de geboorte moet krijgen dat lijkt ons echt ......
vandaar dus de onderzoeken maar we hebben er nog 1 te gaan maar dan nog is niet alles uitgesloten maar we weten al wel veel toch iets een gerust stelling

san

Terug
Bovenaan