Hoi Sylvia B!

A

Anoniem

Guest
Ik zou je even op de hoogte houden zoala je had gevraagd.
Samen bevallen.

Gister les 3 gehad. Was heel erg leuk! De stellen zijn echt heel erg leuk er is een klik tussen de mannen en hebben dezelfde humor dus het is 1 grote gezelligheid.
Vorige week hebben we geleerd hoe onze mannen het kindje kunnen wiegen. Gister over pijn en bevallen gehad. Ik zie het helemaal zitten! Het is zoo fijn als je partner hetzelfde weet als jijzelf! Ook kun je alles vragen en niets is gek. Ik raad het echt aan!

Heb jij het nog steeds naar je zin met jouw cursus/gymnastiek?

Groet Mama Natas

Hoi Nataz,

Leuk dat je hebt laten weten wat jullie zo al leren en doen. Het lijkt me inderdaad erg leuk en leerzaam. De cursus die ik doe bevalt me ook erg goed (mensendieck). De lerares geeft veel uitleg over wat er allemaal in je lichaam gebeurd voor, tijdens en na  de bevalling.  Verschillende manieren om  weeen op te kunnen vangen, je houding opzich tijdens het lopen  of hoe je het beste kan zitten  etc.
We hebben een leuke groep. Binnenkort hebben we een partneravond die extra lang is. Zal voor manlief ook wel handig zijn, want ondanks dat hij niet meer kan wachten totdat de kleine er is, is het toch wel handig als hij ook weet hoe en wat hij kan verwachten en doen.

Het gaat nu wel erg snel en ik ben best wel nieuwsgierig hoe alles gaat verlopen en hoe onze kleine eruit ziet. We weten nog niet of het een j of m is (allebei is meer dan welkom), maar toch zijn we stiekum nieuwsgierig.

Geniet nog van je zwangerschap en de cursus!

Groetjes Sylvia

Terug
Bovenaan