hoi talke en mama md

A

Anoniem

Guest
hallo talke gelukkig is alles goed met jullie bommelke hehe dat is weer een geruststelling en weer wat goede hoop.
met mijn bloeddruk is het nog hetzelfde maar nou moet ik zeggen nou het niet zo warm is heb ik er minder last van gelukkig maar die warmte komt er wel aan maar ja niks aan te doen gewoon rustig aan. en jij ook wat rustiger met je bloeddruk dat die niet nog hoger word. wanneer moet je weer op controle of hoef je pas 26 juli weer? ik moet 19 juli ben eens benieuwd anders pak ik wel wat van jouwn bloeddruk hihi dan klopt die weer bij ons beide haha tot gauw maar weer liefs cindy.

hallo mama md hier cindy ik heb ook last van hoestbuien maar de kleine krijgt er niks van mee zei mijn gyn.en als zwangere heb je er langer last van dan normaal dat komt omdat je een verminderde weerstand hebt. voel jeje voor de rest wel goed ?
en hoever ben je en is dit je eerste kindje?
ik heb een dochtertje van 2,5 ze heet bente en ben vandaag 26 weken zwanger van mn tweede dochtertje.doei liefs cindy

Hai Cindy,

Gelukkig dat de baby er geen last van heeft, maar het is voor mij wel vermoeiend.
Ik moet zeggen dat ik me een paar dagen echt beroerd heb gevoeld. Vanacht heb ik voor het eerst een beetje beter geslapen en ik voel mij dus vandaag meteen een stuk beter.
De komt ook een beetje los nu, dus het wordt beter.

Ik heb doordat ik mij beter voel ook weer meer vertrouwen in de zwangerschap, dus dat is wel prettig. Door mijn miskramen in het verleden (3 vroege en 1 late met 16 weken ontdekten we dat de baby net na de 14 weken echo was overleden) is het soms moeilijk om vertrouwen te hebben.

Maar goed, ik ben dus mama van MD. Moeder van een kind van bijna 4 en nu zwanger van de tweede (16 weken).
Verder voel ik mij erg goed, behalve de onzekerheden die het verleden heeft achtergelaten. Deze zwangerschap is emotioneel gewoon zwaarder, maar lichamelijk voel ik mij goed.

Hoe voel jij je verder? Weet je oudste al dat jullie een kind krijgen?

Mijn oudste is helemaal blij! Het is zo spannend allemaal. Morgen weer een controle (de 16 weken controle) en dan maar zien.

gr mama van MD

Hee Meiden,

Ja ik ben ontzettend blij dat het goed gaat. Ik kan er nu weer even tegen. Ik moet de 25ste terug voor de punctie.

Cindy, ik hoop maar dat je niet te veel last gaat krijgen van je bloeddruk als het van het weekend warm wordt. 19 juli ga jij terug dat is niet meer zo lang. Ben je trouwens nu 27 weken? ben de tel een beetje kwijt.

Mama van MD, gelukkig dat je weer wat beter voelt. Het ergste vanalles is altijd dat je niet kunt slapen daardoor wordt je nog futlozer. Vandaag is het weer een spannende dag voor jou. Laat je straks even weten hoe het was? Had ik je al gevraagd wil je straks weten wat het wordt?

liefs
talke

JOEPIEIEIEIEIE alles gaat goed! De kleine is goed gegroeid, is iets groter (17 weken en 1 dag) en ik ben 16 weken, maar dat is niet erg.
Mijn eerste was ook een joekel dus deze loopt ook al iets vooruit. Maar nog steeds passend in de curve, dus......dat beloofd alweer wat.

Verder was hij of zij erg druk en bewegelijk, heerlijk om weer te zien. Wij zijn echt zo blij en opgelucht.

Nu moet ik 30 juli weer en dan twee weken daarna krijgen wij de 20 weken echo.

Nee wij willen niet weten wat het is. Na hetgeen er vorig jaar is gebeurd (ik had toen een hele sterke voorkeur) maakt het ons niet meer uit (oke eerlijk is eerlijk, wij hebben nog een beetje hoop op een.....), maar het belangrijkste is dat het goed gaat en dat wij straks een tweede kindje mogen verwelkomen!

Mijn bloeddruk was juist lager, 123/66 en dat net na de blije echo!!

Nou meiden ik ga weer even op mijn roze wolkje drijven!!!!!!

gr een gelukkige en blije mama van MD

Soooooooooo heeeeeeeeeeeee,

Je beeb ligt zelfs voor! Dat is toch hartstikke goed! Die denkt ik maak er eens even werk van. De 30ste weer terug en dan rond half aug de 20 weken echo. Nou meid het schiet op. Voel je al wat?

Je bloeddruk ook goed. Nou jij bent weer even gerust gesteld.

a.s. vrijdag gaan mijn vader en moeder het kamertje behangen. Ik heb 2 kleuren behang gewoon wit en limoen. Mijn man is heel handig maar behangen is een onderontwikkeld talent. Mijn vader en moeder daarentegen willen dit wel doen. Het wordt allemaal wat echter.

En weer door!

liefs
talke

Ja het gaat gelukkig allemaal goed. Het zal inderdaad wel rond half aug worden die 20 weken echo, gelukkig is het bij mijn eigen gyn.

Wat leuk, limoen. Wij zijn er nog niet over uit wat voor kleur het moet worden. Ik twijfel nog een beetje.....tja en we weten niet wat het is en dat willen we ook niet, dus dat maakt het iets lastiger.
Maar goed misschien wordt het net als bij de eerste gewoon neutraal en dan later als het kindje wat groter is meer kleur....we zullen zien

moet jij nu deze week of de week daarop voor de punctie?

gr mama van MD

Terug
Bovenaan