hoi talke hier een reactie van cindy

A

Anoniem

Guest
hoi talke.
gelukkig dat alles er prima uitzag met de echo ben echt blij en opgelucht voor je.
en voel je je verder ook prima?
ik ben nou 21 weken zwanger van mn tweede dochter.
mn eerste dochterje heet bente en is 2 jaar en 4 maanden oud.
en de tweede komt waarschijnlijk femke te heten leuk he
toen ik net zwanger was zat ik altijd jouwn verhalen te lezen en vond het erg voor jou en je man.
maar ik wist eerlijk gezegt nooit wat ik je dan moest schrijven en ik hoopte erop dat je ooit weer zou verschijnen met het blijde nieuws dat je weer zwanger zou zijn en gelukkig is dat ook gebeurd.
bij mn eerste zwangerschap werd gezegt dat mn dochter het syndroom van down had maar gelukkig heeft een waterpunctie en een screenings echo dat uitgesloten .
en nu heb ik ook alle testen achter de rug en alles is goed gelukkig.
ik zal je blijven volgen en met je mee duimen dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben. geniet ervan en alles komt goed jullie verdienen het.
en nog wat na regen komt zonneschijn. veel liefs en geluk gewenst cindy.

Lieve Cindy,

Leuk nu zie ik ook wat het verhaal erachter is. Vond het zeer speciaal dat je een berichtje voor me schreef. Je hebt zelf geen idee hoeveel inpact dat op mensen heeft op het moment dat je het opschrijft dat het niet goed met je kleintje is. Maar ik kan me dat wel heel goed voorstellen dat het blijft hangen en je toch denkt, ik hoop dat mij dat niet overkomt.

Dus je was toen net zwanger. En nu alweer 21 weken het gaat snel dan he? 2 dochters dat is toch geweldig straks. En ja de namen passen heel goed bij elkaar Bente en Femke. Ook mooi is het leeftijdsverschil niet te veel en niet te weinig.

Ik moet je eerlijk bekend ik zou nu ook best 21 weken willen zijn. We gaan waarschijnlijk ook een vruchtwaterpunctie laten doen. de gyn vertelde dat het medisch niet noodzakelijk is omdat trisomie 9 echt heel zeldzaam is en niet erfelijk, we hebben onze chormosomen laten onderzoeken en alles was goed.

Hoe keek jij tegen de punctie aan bij Bente? ik wil graag weten dat het goed is en dat ik niet al die tijd in onzekerheid zit. Maar de punctie blijft toch een risco. We weten echt nog niet wat we moeten

Een nekplooimeting doen we niet die was bij ons Muisje* ook heel goed. Dat zegt dus niets, voor ons gevoel dan.

Laat me eens weten zou jij de punctie in mijn geval doen?

liefs
talke

Terug
Bovenaan