hoi, tamaar, talke, swinnie, sweety

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

ff weer een nieuw topic hoor....hoort snel vet wordend haar ook bij de symptonen..Ik heb daar namelijk anders nooit last van.

Swin, hoe is het gegaan met je gesprek, heb op school nog aan je gedacht.

Nog geen rode duivels in zicht, (had gisteravond en net op de wc net een soort snot wel wit, wat is dat. Zag er anders uit dan de normale witte vloed, zo heet dat toch??

Hoi dre,

m'n naam staat niet in het lijstje  maar ik wou gewoon even laten weten dat ik ook last had van snel vet wordend haar en toen bleek ik zwanger te zijn. Helaas is dat gisteren misgelopen en ben ik dus nu niet meer zwanger ...
Maar toen het nog wel zo was, moest ik m'n haar meer wassen dan anders, dus ik hoop dat dit bij jou dezelfde oorzaak is als het bij mij was! Veel succes!!
Veel liefs
Bisous
Alysse

Behalve dat het vies klinkt , klinkt het ook veelbelovend!!    Las net op een ander topic dat veel witte afscheiding teken kan zijn van zwangerschap. Hoop het voor je meid! Kom maar op met die afscheiding... hoe meer hoe beter!!

Zal voor je duimen.

Groetjes,

Tammy

Hoi alyssee

Weet niet meer of het goed geschreven is, maar jij hoort er ook bij, hoe meer zielen heo meer vreugd dit geldt ook voor Tammy girl..

Alyssee wat jammer dat het niet goed gegaan is, ik heb hetzelfde gehad op 10 augustus. Ik was toen 7 weken.....

Ik hoop dat het slijm (ja idd wel een goor verhaal he) inderdaad een teken is, nou laat maar slijmen....ik hoop het.

Hey Alysse,

Jee meid, is het dan toch echt definitief?? Je zou vandaag naar de ha gaan, heb je al uitslag van de bloedtest?? Laat effe wat horen!

Liefs,

Tammy

oooooooh dreetje wat spannend,,
 meid ik heb ook snotverlies heel raar.. dacht al wat gek slijm
maar goed het lijkt me anders weet wel dat ik voorafgaande maanden ook wel veel afscheiding had en toen toch ongi
vet haar kan ik helaas niet checken heb zelf kort haar en was dit dus iedere dag mee onder de douche en vaak nog twee keer per dag
vraagje voor jouw ??
hoe zien jouw borsten eruit en je tepelhof??
en moet dat altijd verkleuren of grpoter worden
nou ja moet dat nu al zichtbaar zijn ??
verder heb ik af en toe als ik te snel beweeg ofzo ietwat duizelig zweet iets meer en mijn linker tepelhof lijkt iets groter dan de rechter
snoep en eet meer maar middageten smaakt niet
ben zo snel geirriteerd tegen mijn man en dat vind ik sneu denk er altijd aan als me er weer iets uitgeflapt is
en heb een soort ongipijn maar dan anders heel gek!!
nou dat was het maar weer
nod was vandaag , dag 29 van mijn cyclus heb de langste cyclus 31 dagen gehad dus wacht met testen maar tot zaterdag ofzo
en jij???
liefs tamaar

Hey tammygirl,
ik ben daarstraks naar de dokter geweest. Hij heeft bloed getrokken waarvan ik het resultaat vrijdag kan opvragen. Maar hij zei, aan de hand van die dingen die ik beschreef wat ik voelde en met mijn bloeding, dat ik hoogstwaarschijnlijk toch een miskraam heb gehad... De 20ste september had ik sowieso een afspraak voor de gyn, die behoud ik nu, maar nu zal er een gewoon onderzoek gebeuren. Nagaan of alles in orde is en zo ... Nu is het rusten, afwachten en dan terug proberen ...

Hey dre, ik hoop van harte dat je zwanger bent! Het vet haar was bij mij echt wel een aanwijzing. Ik hoop voor jou ook! (Ik las dat jij ook een mk hebt gehad, hoe lang hebben jullie gewacht voor jullie terug gingen proberen?)
Heel veel liefs
Bisous
Alysse

Hey Alysse

Ik heb 4 weken geleden een mk gehad.....en ik wilde niet gelijk weer proberen zwanger te raken..maar lichamelijk voelde ik me gelijk wel weer goed dus zijn we maar gaan klussen..al weet ik niet of het goed is gegaan..Tja al die klachten mogen van mij natuurlijk die kant op wijzen, dat het zo is..maar ja je lichaam kan je ook goed voor de gek houden, dus ff afwachten. Zit morgen op dag 28...

liefs dre

Terug
Bovenaan