hoi tess hoe is het er mee, wachtkamertje is een beetje te warm he!

A

Anoniem

Guest
Even zo een berichtje .....met al die hitte en dat rot fotum is onze dagelijkse gekwebbel een beetje in het niet gelopen!!

Hier is alles rustig nu, behalve dat ik vanochtend een beetje ongie pijn had en net het gevoel of ik ging flauwvallen...... was na half uurtje wel weer over gelukkig.
Dacht ik ga nu toch al niet ongie worden he!! nog 5 a 6 dagen hoor!!!

Moet wel toegeven dat ik er in mijn hoofd weer veel mee bezig ben nu het weer zo dicht bij komt... word soms gek van mezelf!!!!!!

Lijkt ook wel dat het wachten dan alleen maar langer duurt...
En hoe is het met jou en je kwaaltjes is het raak denk je , ik weet het echt niet, en jij?
Kan je het wel van je afzetten, ik lees het wel , ga nu even lekker buiten liggen , lekker een vrije dag vandaag.... maar pfffff wat is het warm.

Dikke knufffffff Daan

Hé Daan! Ook hier?!

Ja het is warm. Gek genoeg voel ik mij niet warm, maar ik voel me wel slap en futloos enzo. Vaak is het dan verstandig om iets zouts en iets zoets te eten of drinken  (suiker en zout), dan voel je je vaak meteen beter. Frietje met een beetje cola bijvoorbeeld. Is alleen niet zo geweldig voor je figuur.

Ongeduldig wachten is twee keer wachten, wordt wel gezegd. Ja lekker hè, daar héb je wat aan! Hahahaha. Ik probeer maar zoveel mogelijk afleiding te zoeken en dat gaat me gelukkig redelijk goed af. Al heb ik al wel een zwak moment gehad hoor! Ik was gisteren telkens misselijk en dacht..... en heb dus getest. Nega natuurlijk. Maar ik heb er niks van hoor. Zolang ik niet ongi wordt is alles mogelijk. En ik blijf tóch de hele tijd het gevoel houden dat ik niet zwanger ben. Als dat zo door gaat ben ik straks nog verbaasd als ik het wél ben hahahaha.

Weetje, ik zie het wel. En probeer jij ook een beetje afleiding te zoeken - laat je niet gek maken!!! Jouw kindje komt heus, is het niet deze keer, dan vast wel volgende ronde! Geloof me meis, straks vraag je je af of je hummel met schoenen áán geboren zal worden omdat hij of zij zo hard schopt in je bolle buik! En voor je het weet heb je hem of haar vast om nooit meer los te laten. Het gaat gebeuren!
Dus lekker wat leuks gaan doen en denk maar zo: in dit warme weer kun je vast het puffen oefenen hahaha!

Kop op hè, we tellen samen af tot NOD!
Liefs, Tess

Terug
Bovenaan