hoi valentijns NODers

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

heel spannend wordt het nu voor ons, we tellen af naar dinsdag of woensdag...............
ik heb deze cycles wel allerlei kwaaltjes zeer pijnlijke spierpijn borsten, krampjes en leef in een overdreven vreugde stemming vanaf mijn eisprong ,maar die zijn niet echt anders dan de afgelopen 11 maanden, ja we gaan in maart het jaar voorbij, ik ben in maart 2006 gestopt met de pil en nooit gedacht dat het zo lang kon duren. vroeger leerde je dat je al je niet oppaste je zo zwanger was. maar dat valt nog wel mee we hebben ons suf geklust rond de eisprong soms gewoon niet leuk meer.
als ik de verhalen hier lees  het afgelopen jaar,  leer je in een jaar heel veel over de cycles en naar je lichaam luisteren en ook hoe je lijf je voor de gek kan houden.  

daarom ben ik zo blij met dit forum en lees ik ook mee op het zwanger zijn forum over de meiden die ook vorig jaar begonnen en inmiddels wel zwanger zijn.
ook de verhalen van inge flausmouse volg ik op de voet en vele andere.

hoe is het nu hier....Ik heb nog steeds pijnlijke gespannen borsten en sinds gisteren menstruatie achtige krampen zodat ik denk nee hoor deze keer weer niet gelukt. maar dan zijn   ze weer weg en er zet nog niets door. dus jullie kennen wel die angst van naar de wc gaan , nou die zit er bij mij goed in. ik ga pas testen als ik duidelijk over tijd ben heb dins. mijn nod bij al een jaar regelmatige cycles van 29 dagen.
zou wel fantastisch zijn om mijn vriend een kaart te geven met gefeliciteerd met je zwemdiploma met daarop allemaal zaadjes. heb ik al zowat een jaar in de kast liggen evenals het boekje Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt.
hoop niet dat hij het al eens per ongeluk tegen is gekomen hihi.
nou meiden het is stil op het forum....kletsen jullie nog mee op de spanning wat op te voeren?????

groetjes valentijntje bonus

Hallo,

Het is inderdaad te hopen dat het dan zover is...eindelijk.

Ik weet het zelf ook was ook al meer als een jaar gestopt en toen
eigenlijk een paar weken gewacht omdat ik toch telkens na het doen van
een test ongi werd. Dus na twee weken vond ik het wel   heel lang
duren en toen ik de test deed gelijk 2 streepjes. Ik kon het niet
geloven en heb smiddags nog eens getest, weer 2....

Na een paar dagen nog een test gedaan (had ze nog liggen) en ja hoor
het was echt waar. Inmiddels hebben we een mooie gezonde dochter van
bijna 5 maanden....het was het wachten waard. Maar inderdaad het is
niet leuk om zo lang te wachten, als je dan eenmaal de keus hebt
gemaakt zou je het liefst diezelfde dag nog inverwachting willen raken.

Ik hoop dat het raak is en dan heb je toch een mooi valentijnscadeautje....

Ik zal voor je duimen.

Groetjes Claudia en Maud-je

heey bonus
wat vervelend dat het zo lang duurt allemaal, dat weet je idd van te voren niet
voor ons is het pas de 2e ronde
maar wij willen idd ook op valentijnsdag testen
ik heb ook al dagen van die krampen in me buik ook een gespannen gevoel en vooral in de avond een opgeblazen buik
maar dat heb ik al sinds donderdag en nog steeds niks te bekennen
spannend

xxxx

Terug
Bovenaan