hoi vanaf een tropisch eiland

Hoi
de zon schijnt hier even dus, ga ik direct aan mijn tan werken, alleen moet ik even wachten tot ik de uitslag van Biaggi weet.Anders lig ik toch niet rustig.

Ik heb antwoord van de advokaat en ik sta volledig in mijn recht,echter de werkzaamheden (incl. een brief die ze zal gaan verzenden en waarvan ik het concept heb gekregen) kosten mij al €435 !!! vet schrikken dus en straks wel mijn baan terug ,maar aan de bedelstaf??!wat zouden jullie doen??Ik heb mijn opdracht ingetrokken en houd het alleen bij het consult met advies.
Ongi is net weer weg, alleen is mijn lieffie mijlenver, dat schiet ook al niet op.

Ik rust wel lekker uit, slaap heerlijk tot een uur of tien 's ochtends.
kids vermaken zich meesterlijk op het strand, weer of geen weer..alles knarst.

veel liefs Jeanette

poehee dat is wel een hoop geld. En je moet voor je zelf na gaan of je uberhaupt daar nog wel wil werken..? Ik heb het hele verhaal niet helemaal meegekregen wat er precies aan de hand is, maar het is wel belangrijk dat je met plezier naar je werk gaat! Het is het niet waard om je daardoor ongelukkig te voelen!
Ga lekker genieten van je vakantie met je kids en succes met je werksituatie!

Groeten Vanessa

Jeanette,

Er is ook iets als het bureau voor rechtshulp, daar ben je veel minder geld voor kwijt. Voor advies betaal je niets en voor een brief schrijven wel maar geen € 435. Ik weet niet of dat iets is.
Maar geniet nu nog maar lekker van je vakantie, veel fun.

Liefs Po

Beste Jeanette,

Ik heb het verhaal ook niet helemaal gevolgd, maar heb je geen rechtsbijstandverzekering? Via deze verzekering kun je gebruik maken van juridische bijstand. Dit kan je een hoop geld schelen in zulke situaties.

Succes Maaike

Hoi

Je moet naar de wetswinkel gaan daar geven ze je gratiadvies (zie Po)
en als ze een brief schrijven dan kost dat iets van 10 euro ofzo tenminste dat was bij mij het geval toen ik een conflict had met mijn werkgever deze stond uiteindelijk in zijn recht maar door hun tussenkomst heeft het me wel de helft minder gekost dan ze eigenlijk eistte
succes

Terug
Bovenaan