Hoi vent, dag kerel!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben vandaag weer eens naar de winkel geweest met mijn dochter en ze had het volgende aan: groen jasje met roze bloem op de mouw, zwart broekje met paarse bloemetjes en strikjes, licht blauwe slofjes met grote gele bloemen en roze sokjes waarvan een randje boven de slofjes uitstak.....
Zegt zo'n verkoopster dus: Hoi vent, dag kerel!

Moet ik nu echt roze kleertjes aan gaan schaffen?!! (Of oorbellen laten schieten)

Dat zwarte broekje gaat dus maar de kast in en bij die winkel kom ik niet meer, haha!!

Groetjes, Belle

(p.s. let niet op de combi)

tja duidelijk een jongetje met zo'n setje aan. ik snap je probleem niet hoor

Oh, je zou ze toch wat aandoen, die blinde kippen! GRRR

Misschien moet je zo'n haarband indoen met zo'n strik a la paasei, hahaha, is het duidelijk?!

Ja, paarse bloemetjes, gele bloemetjes, roze sokjes, da ´s nu helemaal in voor jongetjes hoor!!!!!!!!!Je ligt wel een beetje achter............!!!!!!!!!!FLOWER POWER!!!!!!!!
Misschien was de winkeljuffrouw uit geweest gisteravond, te diep in het glaasje gekeken, paddestoeltjes gegeten, je weet het nooit. Dat denk ik altijd als ik weer een domme opmerking hoor van een vreemde als ik op straat wandel met die van mij. Niet op reageren, tot 10 tellen en doorlopen.
Een dikke kus voor die meid van je.
Groetjes Sandra
xxx
(ps Hoe oud is ze nu?Misschien kun je al met make-up beginnen)

tja,boas word ook weleens aangesproken als meisje,terwijl 80% van zijn garderobe bestaat uit blauw,zelfs zn jasje en de kinderwagen zijn blauw.en zelfs zonder dat kun je toch echt wel zien dat het een ventje is.nouja,ze doen het vast niet express.ik corrigeer het altijd maar beleefd.

Mijn MEID heeft een donkerblauwe jas met in de bovenhoek (je moet zoeken...) een bloem. Tja.... 4 jaar geleden bij de oudste was ik dat ROZE zo spuugzat dat ik een donkerblauwe winterjas heb gekocht toen! Maar ach, ik verbeter al niet eens meer meteen. En dan krijg je van die leuke gesprekken:

Ach, wat leuk, een meisje (oudste) en een jongen.... van allebei 1, een rijkelui's wens...

Ik: nou, eigenlijk is het een meisje, dus 2 meisjes...

Ow, nou ook leuk he, 2 meisjes...

Even uit hele korte ervaring: oorbellen is óók geen garantie dat men goed gokt hoor!

Herkenbaar! Ik krijg genoeg van al die opmerkingen..   Ik vind stoere kleertjes ook leuk voor mijn meisje, maar langzamerhand komt er steeds meer roze in haar kastje. Zelfs hartjes en bloemetjes blijken op een jongetje te kunnen wijzen. Alleen al haar spijkerjasje geeft mensen het idee dat ze een jongen is. Beetje jammer!

Terug
Bovenaan