hoi weer

nou ik ben even weg geweest van het forum zal nog niet veel erop zijn maar wou even tussen laten weten hoe het gaat en even lezen hoe het met jullie gaat
helaas is mijn situatie zo dat mn man en ik na 17 jaar samen te zijn en 11 jaar getrouwd te zijn niet meer verder gaan tot mijn spijt voor de kinderen maar probeer alles wel zo stabiel mogelijk op te lossen voor hun verder verloopt de zwangerschap prima had wat bloedarmoede maar niet ernstig loop lichamelijk wel behoorlijk in de lappenmand maar dat komt niet door de zwangerschap word me wel lastiger door gemaakt
krijg zelfs een zorg bed moet veel zittend doen wat erg lastig is als je iets snel wil doen
heb daarvoor stoelen gekregen ook een rolstoel zodat ik niet in isolement kom dat ik toch de dingen kan doen die ik wil zonder dat ik me zelf overbelast
voornamelijk met lang lopen
groetjes miranda
 
Zo, dat moet zeker een hele nare periode geweest zijn. Sterkte met de komende periode en ik hoop dat je ergens nog kan genieten van je zwangerschap.
 
Wat een heftig verhaal! Zo te lezen ga je lichamelijk en emotioneel door een moeilijke periode. Bij deze wil ik je dan ook heel veel sterkte wensen en ondanks alles hoop ik dat je toch nog kunt genieten van je zwangerschap!
 
Ow meid,

Wat een vreselijke timing allemaal. Hoe kan zoiets denk ik dan. Ik neem aan dat jullie allebei voor nog een kindje hebben gekozen.............

Ik wens je veel sterkte..........
 
wij hadden niet meer verwacht dat wij nog een kindje zouden krijgen des ondanks wij er erg blij mee waren en nu nog zijn
en ik hem wel de kans geef om een vader te zijn voor zijn kinderen ik vind dat ondanks hij mij heel erg gekwetst heeft onze kinderen er niet onder mogen leiden ook al zijn kinderen altijd de dupe in dit soort situaties
 
Heftig nieuws, wat een rotsituatie meid!
Ik wens je heel veel sterkte, maar ik weet zeker dat het allemaal goed komt voor jou en je kids!

Heel veel liefs, Kirsten
 
Terug
Bovenaan