Hoi Wendy

Hoi hoi,

Hoe is het? Met mij nog steeds hetzelfde geen ongi geen krampen af en toe wel pijn in mijn borsten. Ik plas ook best wel veel maar dat komt denk ik gewoon door het teveel drinken en ook moet ik steeds het grote werk doen (hahaha). Dus hebben we hetzelfde probleem. Ook ik zit er de heletijd mee. Gewoon om gek van te worden. Ik denk dat ik pas donderdag ga testen want dan ben ik echt een week telaat.(Denk ik). En voor de rest is het toch gewoon afwachten. Ik hoop weer wat van je te horen en hopelijk met goed nieuws.

Heel veel liefs Selma

Hahaha, tsja, we zitten in hetzelfde schuitje. Ik ben net maar lekker in bad geweest en dan is mijn lichaam (en buik) lekker warm en ontspannen, dus dat heeft wel geholpen. Ik doe me best om er niet aan te denken, maar bij elk beetje gevoel in de buik, schrik ik. Ik merk ook heel vaak dat alles wat ik voel van mijn darmen vandaan komt. Net ook, lag ik op bed en een bepaald gevoel rond mijn onderbuik, dus ik dacht: "Laat nou maar komen," maar nee hoor moest weer voor het grote werk naar het toilet en nu is het over.
Ik ga ook pas vrijdag of zaterdagochtend testen (hoe gaan we dat volhouden, dat wordt een lange week)

Terug
Bovenaan