Hoi Wies

A

Anoniem

Guest
Hoi Wies!!

Hoe gaat het met jou??? Volgens mij zit je nog steeds in spanning.
Nog twee nachtjes slapen en dan is je nieuwe NOD als ik het goed heb.

Ik heb vandaag de h.arts en een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Hun zeggen dat ik 30 juli ben uitgerekend, dus ga ik dat dan maar voorlopig aan houden. 22 dec gaan we naar de verloskundige, dus dat is eigenlijk al best snel.

Zondag hebben we het goede nieuws aan mijn ouders   verteld. Ik had twee pakjes waarin de chocoladeletters opa en in de andere oma zaten. We hadden niet gezegd dat we gestopt waren met de pil, dus was een hele aangename verrassing. Mijn moeder durfde het bijna niet te geloven en kreeg tranen in haar ogen van blijdschap. Ook mijn vader en mijn broertjes zijn heel blij.
Vrijdag gaan we het de ouders van mijn vriend vertellen. Die zullen het vast ook heel leuk vinden.

Ik voel me verder heel goed en heb bijna geen zwangerschapskwaaltjes. Alleen af en toe een beetje bandenpijn volgens mij.

Ik duim voor jullie dat het van de week toch raak is.

Liefs, Sarah

Hai

Wat een leuk idee om het aan je ouders te vertellen zeg. He hoe heb je een afspraak gemaakt bij de verloskundige? Moet dat binnnen een aantal maanden of na een aantal maanden? Gaat je vriend ook mee of ga je alleen? Wat een vragen allemaal he. Tja sorry. Hoe ga je het aan je schoonouders vertellen?

succes er mee ennuh.... hou me op de hooogte

p.s antwoord op je vraag je mijn nod zou vrijdag zijn maar ik heb het gevoel dat ik ongi. moet worden, helaas. heb afgelopen weekend in een dipje gezeten maar goed misschien moet ik ook wel gaan temperaturen maar weet eigenlijk nog niet zo goed hoe dat moet. Mijn man denkt dat we zwanger zijn, dat gevoel heeft hij na 2 keer negatief testen.

veel liefs wies

Hoi Wies!!

Je houdt het ook spannend hoor!! Echt heel vervelend voor je dat je niet weet waar je aan toe bent.

We gaan het zijn ouders ook vertellen met de chocolade letters.
Dat ik wist dat ik zwanger was heb ik gebeld naar de huisarts en die heeft gezegt dat ik een verloskundige mocht zoeken.
Als ik nog vragen heb mocht ik een afspraak maken, maar dat hoefde niet.
Mijn vriend gaat mee naar de verloskundige. Het is al volgende week, dus dat is wel snel.

Liefs, Sarah

Hai Sarah

Ik wilde je even veel succes wensen bij de verloskundige. Wat fijn dat je vriend ook mee gaat. Kan je ook op een avond of in het weekend naar een verloskundige?
Ik ben benieuwd wat de verloskundige allemaal gaat vragen enz. Ik heb al wel wat gelezen, maar ja dat is theorie, nu de praktijk nog. Veel succes

veel liefs wies

Terug
Bovenaan