Hoi wij zijn er ook nog en heb een vraagje over een bedje!

Hoi hoi!
Ik doe ook weer eens gezellig mee. Lees veel mee. Maar de afgelopen tijd weinig tijd gehad om te reageren. Er is ook veel gebeurd. Zo heeft mijn vader 4 weken terug een hele heftige operatie gehad. Hij had een uitstulping van 7,5 cm bij zijn aorta daar zijn de artsen per toeval achter gekomen dus binnen een week was hij geholpen. Was echt niet fijn om je vader zo te zien. Brak echt mijn hart. Maar gelukkig is alles goed gegaan.

Ook heeft Thomas een gat in zijn hoofd gehad en oh wat doet dat pijn om te zien als je ventje zo ligt te gillen van de pijn echt vreselijk. Wij hebben een schommel aan de deur hangen en Mich gaf Thomas een zetje en toen schoot de ring van de schommel uit de schroef en Thomas knalde keihard tegen de drempel (2x) Echt drama! Het heeft heel veel indruk op hem gemaakt want iedereen moet weten dat hij auw op zijn hoofd heeft en dat de sommel ehdaan heeft haha. (inmiddels ook 4 weken terug)

Met mij gaat het opzich goed alleen moet ik het rustiger aan doen. Afgelopen
maandag kreeg ik zo'n heftige aanval van steken in mijn buik, echt niet fijn. Gelukkig gaat het iets beter maar voel me nog niet echt happy the peppy. Maar komt goed.

Verder gaat het met Thomas erg goed. Hij kletst de oren van je hoofd. Wild vreemde mensen spreekt hij aan en verteld dat mama een baby in de buik heeft en dat opa auw buik heeft. Echt lachen. Maar ook ieder pijntje moet hij laten zien (op zijn armen dan haha) en zijn hoofd. Ook vindt hij een meisje van de psz erg lief en leuk haha!
Hij vindt het ook echt heel erg leuk dat er een baby in mama's buik zit. Hij gaat dan over mijn buik aaien en kusjes geven echt super lief. Alleen krijg ik steeds meer het idee dat hij denkt dat de baby gewoon in de buik blijft en niet eruit komt.

Ik ben ook druk bezig met zijn nieuwe kamer. Hebben hem ook uitgelegd dat hij een nieuwe kamer krijgt en dat vindt hij nu helemaal geweldig en dat mag iedereen ook weten. Ben ook druk aan het zoeken naar een leuk bed. Ben nogal kieskeurig. Ik wil eigenlijk een bed van 90/200 Heb een hele leuke gezien bij de kidsfactory met een super gave kast erbij maar het totaal prijsje komt behoorlijk duur uit. (en dan heb je alleen een kast en bed zonder matras en dergelijke) Nu was ik afgelopen zaterdag bij loods 5 en zag daar HET bedje staan oh helemaal geweldig. Maar er zit een hele grote maar aan het bedje is 70/150 ik ben bang dat hij daar zo uit is. Het bedje was ook niet duur 250 euro en kon m eigenlijk gelijk meenemen. Ik wil eigenlijk een groter bed maar kan niet zo'n bed groter vinden. Maar ik kan dat bedje maar niet uit mijn hoofd krijgen.
Dus mijn vraagje is eigenlijk hoe groot is het bed van jullie kindjes??

Het is een heel verhaal geworden

Liefs Esther en Thomas

Jeetje, wat een toestanden. Vreselijk om je vader en zoon zo te moeten zien. Blehhh, hopelijk knappen ze snel op.
25 Weken al joh, gaat dat snel hè. Bij mij was dat wel de omslag dat ik eindelijk oprecht kon zeggen dat ik me echt goed voel dus ik hoop dat dat voor jou ook zo is.

Stijn heeft het VT-wonen bed gekregen. Samen met de pappa in elkaar gezet en in combinatie met de Kidsleep wekker een groot succes. Op deze site staan ook junior bedjes dacht ik; Hippetantes.nl

Leuk om weer eens wat te lezen van jullie.

Groetjes!

Hey Es,

Jamie heeft ook een bedje van 1.50 bij 70. Hier is hij voorlopig nog niet uit hoor. Ik heb er zelfs ook al een keer in geslapen. (Niet recht natuurlijk hihi) Nu is Jamie's kamertje niet zo groot. En past dit kleine bedje heel erg goed. Dus hier blijft Jamie waarschijnlijk voorlopig nog wel in zijn peuterbejde liggen. Dat kan zeker nog een paar jaartjes.

Groetjes Natasja

Hallo,

Fenne wordt over 2 maanden 5 jaar en ze slaapt nog heerlijk in haar juniorbed. Zelfs mijn neefje van 6 slaapt nog lekker in zijn juniorbed.
Oftewel gewoon kopen.

Groetjes Agnes

Julian slaapt sinds 2 weken in zijn nieuwe GROTE   bed (90x210). We hebben hiervoor gekozen omdat we het een mooi en praktisch bed vinden. Er zit namelijk erg veel kastruimte onder (zal binnenkort even een foto maken en plaatsen) en dat kunnen we hier wel gebruiken. Hij was erg prijzig, maar Julian moet het er mee doen zolang hij thuis woont. We hebben voor deze lengte gekozen zodat we zelf ook eens een keer bij hem kunnen gaan liggen. En het voorlezen voor het slapen gaan doe ik nu op bed, lekker tegen elkaar aan. Julian is erg blij met zijn nieuwe bed en laat hem aan iedereen zien die bij ons komt.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hoi!!!

Roos is meteen vanuit haar ledikantje naar een 90x200 bed gegaan, en dan ging prima, wel even wennen zo'n kleintje in een groot bed.
Voor Linde hebben we gekozen voor een meegroeibedje van Ikea, Roos heeft namelijk een hele grote kamer en Linde maar een kleintje, haar bedje kan meegroeien en zo heeft ze ook voldoende ruimte over op haar kamertje.
Zeker als straks de commode weg is, maar die is nu nog wel erg handig!
Ben gisteren met Roos bij Loods 5 geweest, wat een waanzinnige winkel, was er nog niet eerder geweest maar ben helemaal verslaafd.
Als je daar zo'n leuk bedje hebt gezien en dat lekker in je hoofd zit moet je het misschien maar gewoon kopen hahahaha.....zou ik temminste wel doen.
En kindje nr.2 kan er straks ook weer in toch!!!
Succes met het kamertje, en doe rustig aan hé.....

groetjes Daniëlle.

Dank jullie wel voor jullie reacties en tips!

Ben er inmiddels uit! hahha Heb hele gave meubels besteld bij www.saartjeprum.nl besteld. Bijna het zelfde bedje als wat ik gezien heb bij loods 5 maar dan groot (ketelbinkie op de site) Ben echt heel erg benieuwd hoe het allemaal staat! Als het klaar is maak ik er wel een foto van!!

Liefs Esther

Terug
Bovenaan