Hoi wil brood gaan geven smorgen en melk!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Had ff wat vraagjes over brood geven!!! Ons dochertje nu net 8mdnjes wil smorgens heel slecht de FV hebben dus dacht ik ga brood proberen!!!   Pap wil ze niet hebt dit enige dagen geprobeert!!!
En vanaf waneer mogen ze gewone melk hebben of gewoon FV met opvolgmelk???
Enhoeveel geef je ze dan brood half sneetje of heel sneet je en wit brood toch???
Hoop dat iemand raad weet en ik hoop dat ze brood lust!!!
alvast bedankt!!!

Liefs Sandy

ik zou het eerste jaar opvolgmelk geven en geen gewone melk.

witbrood is niet voedzaam en kan verstoppend werken, volkorenbrood verdient de voorkeur.

en hoeveelheden? Laat je kindje aangeven of ze nog meer wil of geneog heeft. Zo te horen kan ze prima aangeven wat ze wel wil en niet wil.  

succes.

ik heb juist begrepen tot 1 jaar liever geen volkorenbrood. Dit zou te belastend zijn voor de darmpjes. Dus wel bruin brood, geen volkoren.

lieve sandy,

Omdat Justin ook de fles weigert...(jawel..) en ook de pap niet echt wil, geef ik ook brood. ik geef bruin brood zonder pitjes enz. met wat pate, smeerkaas of pindakaar erop...hij vindt het geweldig!! ik geef er wat diksap bij, want melk moet hij dus niet meer....wel fruit en groente! alleen de papfles van 20.30 (200 cc) drinkt hij nog moeiteloos op. Ik denk wel dat hij genoeg binnenkrijgt want in de nacht en sochtends krijgt hij nog BV. de rest dus niks meer. Wel,weet ik dat ze idd nog tot 1 jaar gewoon opvolgmelk moeten hebben. Je mag wel klein beetje melk bij het brood meegeven om het brood in te soppen maar verder niks. Mischien kun je eens iets met een smaakje proberen (natuurlijk) en dit kun je heel gemakkelijk zelf maken. probeer eens door de pap een beetje fruit te mengen of scheutje diksap....wertk hier best!

succes hoor meid! laat ff weten hoe het gaat??

liefs sweety

oh? Jeetje, dat had ik dus weer niet gehoord.

Maar iig geen Nederlands witbrood (buitenlands witbrood kan van betere kwaliteit zijn), dat is net stopverf en zit bovendien heel veel vet in.

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties heb er echt iets aan gehad!!! Vanmorgen heeft ze dus brood gekregen met appelstroop en ik deed het wat doppelen in melk en dan in het mondje!!! Eerst wilde ze het niet dacht ze bah wat is dit nu weer en keek me raar aan van mot ik dat eten!!! Maar op een gegeven moment was ze lekker aan het smikkelen van de boterham, heb daarna nog wat FV gegeven dat dronk ze nu goed op!!!
Dus tot nu toe is het dus gelukt nu maar hopen dat het morgen net zo goed gaat!!!

Liefs Sandy

Hi,

Ik moest van het cb tarwe brood geven, kan je gewoon kopen bij de c1000
en aanmaak melk erbij. gewoon fles van 180 ml water en 6 schepjes.

Ben begonnen met stukjes brood, met smeerkaas of leverpastei, en dat dompelen in melk. Ging goed. Maar sinds 2 weken, wil meneer alles zelf doen.
Als ik het zelf doe, gaan zijn lippen niet van elkaar af. Dus heb hem zelf een korstje gegeven, of het zachte gedeelte, en dat eet hij wel. Dan maar zo.
Krijg hij het tenminste wel binnen.

Nens

Terug
Bovenaan