Hoi Wilma,

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Hoe gaat het nu met je? Loop je nog bij de gyn en in welke ronde zit je inmiddels?

volgens mij zijn hier twee Wilma's : Wilma23 en Wilmataekema, en dat ben ik dus! hahahahah

wat lief dat er iemand eens naar mij vraagt....hihihihi...tenminste ik denk dat je mij bedoelt...hahahah

maar met mij gaat het hartstikke goed! ik loop idd bij de gyn! ik moet in juni weer komen, dan krijg ik uitslag van mijn bloedonderzoek en het sperma van mijn vriend! ben benieuwd! ben al wat zenuachtig!
volgende week mijn eisprong, ik heb in april een miskraam gehad, we hebben toen even een maandje overgeslagen met zwanger worden, even alles een plekje gegeven. maar we hebben er weer helemaal zin in!

volgens mij ben jij hier een tijdje niet geweest toch?
en hoe is het met jou??

dikke knuffel Wilma

oja ik was nog vergeten te vertellen welke ronde ik zit...hihi

ik ben sinds februari 2005 van de pil af! dat is dus al bijna een anderhalf jaar geleden! maar ik zit in ronde 12 of 13...dat komt omdat ik een cycles van 6 weken heb...40 dagen!
lang he...dus heb je wat kansen minder in een jaar....zo zei mijn gyn het ook!!

knuffel van Wilma

Hoi, ja ik bedoelde jou hoor ha ha!

Ik lees wel regelmatig mee, maar reageer niet meer overal op.

Wij zijn nu bijna een jaar bezig (ronde 11), en volgende maand ga ik voor het eerst naar de gyn.

We hebben al een zoontje van ruim 2. Eerst vond ik het jammer dat het leeftijdsverschil tussen hen zo groot werd, maar nu ben ik al blij als het nog een keer raak is!

Groetjes Janu

ooh spannend...naar de gyn...ik hoop dat het allemaal goed voor jullie uitpakt!

ik krijg 9 juni uitslag en dan horen wij hoe we verder gaan...maar ik ben wel positief want ja ik ben een keer zwanger geweest maar dat werd dus een miskraam!

lijkt me wel leuk om elkaar op de hoogte te houden!!

ok!

dikke knuffel Wilma

Terug
Bovenaan