hoi wurmpie

Je zei een tijdje terug dat je ook een bloeding had gehad, en daarom eerder een echo mocht, wanneer heb je die?

Je vroeg me ook nog hoe mijn urinetest was, die was gelukkig prima. Geen uitdroging.
En door de pillen is de misselijkheid ook een stuk minder en hoef ik niet meer over te geven.

Succes met je echo,

Groeten,

Hoi hoi,

Gelukkig dat je uitslag goed was zeg!

Ik had in de eerste week van mijn zwangerschap wat bloedverloren.En mocht dus afgelopen dinsdag komen voor mijn echo.

Het hartje klopt als een trein jippeeeee!!!Dus alles was goed.
Waarschijnlijk is het dan de innesteling geweest of een scheurtje in de baarmoedermond.
Geen idee wat het was,maar met ons wurmpie is alles nog goed.
Ik leek ook wat verder dan verwacht,maar ze kon het nog niet zo goed meten.Ze wilde wel een inwendige echo doen zodat we het wurmpie wat beter konden bekijken,maar voor mij was het belangrijkste dat het hartje goed klopte.
Ik mag 24 aug weer komen voor een echo,dan gaan ze weer even goed kijken en dan goed meten.

Hoe haat het nu met jou?Fijn dat je nu medicijnen hebt tegen de misselijkheid zeg.Dat maakt het een stuk dragelijker he.Pfffttt...de gezegde;"genieten van je zwangerschap" is vast uitgevonden door iemand die nog nooit zwanger is geweest haha ;-)

Groetjes van Jolanda

Hoi,

Ik kom net terug van mijn eerste echo. Ik ben nu 10 weken volgens die echo, een paar dagen verder als mijn eigen berekening.
Ik had gewoon een uitwendige echo, je kon het heel goed zien, was lekker aan het bewegen, en het hartje kon je goed zien kloppen. Ook zwaaide het met zijn handjes!!!
Op zo'n moment wordt het heel echt. Wel bijzonder...
Ik was afgelopen maandag bij de verloskundige en zij was niet zo kapot van die medicijnen. Ik heb dus maandag en dinsdag geen zetpil genomen, gisterenavond weer wel, want ik was woensdag flink ziek geweest. Alles kwam er weer uit.

Ik kijk nu wel gewoon per dag hoe ik me voel...

Ik ben blij dat het met jou ook allemaal goed gaat.

Groeten Linda

Terug
Bovenaan