hoi X marije X

A

Anoniem

Guest
hoi marije

ik wilde even weten hoe het met je ging want heb nog gekeken op het topic langer als een jaar bezig maar dan kon ik niks vinden over jou en anders heb ik het over het hoofd gezien sorrij!!
Ik ben niet meer zo vaak online mar ben wel nieuwschierig hoe het met jou en je kleintje gaat en al die andere dingen natuurlijk!!
nou ik zie het wel als je reageert. tot schrijfs
PS anders kun je msschien ff zeggen onder welke maand je valt als je bent uitgerekend

groetjes en liefs

Lieve p3,

Wat leuk dat je me gevonden hebt op het mei forum. Ik heb daar ook een berichtje voor je achter gelaten. Ik doe het hier ook even.

Gister dus een echo gehad. Ik was echt heel bang dat het niet goed was. Zwangerschap verschijnselen zijn vol op aanwezig. Maar mijn lichaam heeft me al eens eerder voor de gek gehouden, dus heel onzeker was ik.
De veloskundige zei ook dat we meteen een echo gingen maken en daarna verder praten. En ik was zo blij dat ze zei dat het goed was. Zij zag meteen een hartje kloppen, mijn man en ik niet. Ik had echt zo iets van "waar dan?"
Maar toen ze het uitlegde was het heel duidelijk te zien. Wel heel klein, maar zo mooi en lief.

Waarom ik hier niet meer reageer heeft de volgende reden:
Ben zo moe de laatste tijd. Als ik een dagje vrij ben heb
ik mijn zoontje om me heen. Die wil natuurlijk aandacht en mag ik van
hem niet achter de computer. Als hij dan tussen de middag slaapt, doet
hij nog steeds, dan ga ik ook liggen en wordt vervolgens wakker van
zijn geroep. Ook 's avonds heb ik geen puf om achter de computer te
gaan zitten.

Nog een paar weekjes en dat is het allemaal weer beter hoop ik.

Hoe gaat het met jou? Weet je al iets meer?
Ik hoop zo voor jou dat je binnenkort ook met een baby in je buik rond loopt. Ik gun het je zo.

Liefs Marije  

Terug
Bovenaan