Hoi

Hallo allemaal,ik ben van het novemberforum een maand geleden naar het verlies en verdriet forum verhuist en kijk nu af en toe ook eens hier,we zijn eigenlijk al 1 week na de miskraam verder gegaan om zwanger te raken,ik heb nu erge stijven borsten weer en wat rugpijn en hoop dat het gelijk weer raak is ,maar weet iemand na hoeveel tijd je het beste kunt testen ,want ik weet nu natuurlijk niet hoe mijn ongi loopt,ben na de miskraam niet meer ongi geweest.

Ik denk dat het dus volgende week een ongi of een zwangerschap wordt,wel rot hoor dat die verschijnselen zo op elkaar lijken.

veel liefs en ik hoop dat iedereen hier snel zwanger wordt,succes allemaal!

Hoi Snoopy,

Ik hoop voor je dat het snel weer raak is en dat je zwangerschap dan wel goed gaat ! Ik ben zelf eind januari gecuretteerd na een zw. schap van 11 weken, het vruchtje was al gestopt met leven met ca. 6 weken. Bij mij heeft het 9,5 week geduurd voordat mijn 1e lichte ongi kwam ! Dus helaas, gemiddeld staat er ca. 6 tot 8 weken voor zei mijn gyn. voordat het weer op gang zou komen. Duurde dus ontzettend lang voordat mijn lichaam weer op gang kwam. Voor jou hoop ik dat je lichaam zich na je miskraam weer snel hersteld heeft.

Liefs,
Luna

Hoi Snoopy
Een goede vraag, ik was zelf ook uitgerekend in november en 1 april is het bij mij niet goed gegaan (slechte grap) Wij zijn ook meteen weer aan het proberen. Geen idee wanneer ik wel of niet in de goede periode zit, maar wacht het maar gewoon af. Ik hoop voor je dat het snel weer raak is. Hou ons op de hoogte oké?
Groetjes Els

Terug
Bovenaan