hoi

Hoi meiden
Nu ik de komende tijd weer een beetje kan overzien.
is een rammetje zo gek nog niet(omschrijving onder Roodkapje 10:29;04
op de 26e ben ik op mijn vruchtbaarst,maar dan zijn we met ruim 60 man op judokamp, ehhhh, word of heel spannend of onmogelijk,dus.
misschien kunnen we ze wel de duinen insturen met z'n allen of droppen!!!
of zelf de duinen in.
de mogelijkheden zijn enorm, ik voel me gelijk weer wat beter.


liefs Jeanette
 
Hallo Jeanette,
Vervelend is het dat je dan net op kamp bent en je er misschien de kans niet voor krijgt. 2 weken geleden moest mijn vriend voor zijn werk naar het buitenland dus deze maand geen kans voor mij. De duivels moeten het liefst morgen weer komen omdat mijn vriend werderom naar het buitenland moet en ik dan weer een verloren maand tegemoet ga. ( het is erg maar zo zie ik het wel) Eigenlijk is het wel erg he dat we er zo mee om gaan. Maar ja we moeten er maar iets voor over hebben he.. Succes!!! En ik hoop van harte voor je dat het gaat lukken
 
Hoi Jeanette,

Vervelend dat je vruchtbaarheidsagenda je normale agenda niet kan volgen, hè.
Ik hoop voor je dat het toch een vruchtbare maand mag worden en wens je vast veel plezier in de duinen, haha!

Groetjes,

Gea
 
Dat zou je nou net altijd zien dat als je op je vruchtbaarst bent dat je dan opgescheept zit met nog ik weet niet hoeveel mensen, gezellig maar komt niet heleamaal lekker uit. Stuur ze inderdaad maar allemaal op een kruistoch ofzo of ontvoer je eigen mannetje naar een spannende plek, dat heeft ook wel wat!! In ieder geval veel succes!!!

Liefs Henriette.
 
Terug
Bovenaan