hoi

over die vervelende berichtjes gesproken ,vorige week had ik ook antal vragen hier gesteld,en toen had anomien een reactie naar me gestuurd dat ik niet allmaal van die vragen moest stellen want daar schiet je niks mee op,dus daarom ben ik enkele dagen niet hier geweest,want dat kwam bij mij echt zo over van daar heb je die zeur weer.maar dit forum is er toch voor,dus ik dacht schijt [sorry] ze kan me wat en ik stel gewoon nog een vraag.
vorige week woensdag was mijn nod toen was ik vrijdag ongesteld geworden,heel erg ongesteld,zaterdag was het al minder en zondagvond was ik het niet meer is dat niet een beetje kort?sinds ik met pil gestopt ben [begin maart] ben ik veel korter ongesteld,toen ik pil gebruikte was ik 4-5 dagen ongesteld,is dit normaal?of kan dat dat ik zo kort ongesteld ben?
gr mutske
 
hey mutske

niets van aantrekken hoor
van de gezever van andere dat je niet zoveel vragen moet stellen waarvoor zit je anders hier
nou wat die ongi. betreft
ik ben altijd maar een dag of twee drie ongi geweest
met pil en zonder pil, dus het kan wel zo zijn . anders een keer info vragen bij je huisarts
groetjes debra
 
Hoi mutske,
Ik probeer (niet altijd makkelijk) om over die vervelende berichtjes heen te lezen. Vooral als ze van een anoniem zijn. Gewoon je vragen blijven stellen. En ik ben sinds ik gestopt ben met de pil ook een dag of drie ongi. Maar wel heel erg. En de laatste keer dacht ik zelfs dat het over was en was het er opeens een dag later weer. Het is gewoon even heel anders dan met de pil.
 
hoi,
ik ben in mei gestopt met de pil en m'n eerste "natuurlijke" ongi was maar anderhalve dag... misschien is dat zo omdat het nog niet helemaal "op punt staat"?
liefs,
kaat
 
Hallo,

Gewoon negeren, die vervelende berichtjes! We zijn hier juist om vragen aan elkaar te stellen!!

Toen ik de pil nog slikte was ik ook altijd erg kort en weinig ongesteld. Ik ben er toen mee naar de ha geweest en die verzekerde mij dat dat absoluut niet erg is, dat je eigenlijk geluk hebt. Ik ben nu net gestopt met de pil en 1 x ongesteld geweest en dat was wederom weinig en kort. Dus volgens mij hoef je je nergens zorgen over te maken!

Liefs, Vanessa
 
hoi hoi,

Toen ik nog aan de pil was duurde mijn ongi ook zo'n 4 a 5 dagen. Maar sinds ik vorige maand gestopt ben met de pil ben ik 1 keer ongi geweest en dat duurde ook maar een dag of 2/3.
Het zal er wel bij horen, of je lichaam moet nog wennen.

enne wat betreft die vervelende berichtjes. Daar moet je je echt niet door weg laten pesten hoor. Ze kicken er gewoon op dat ze reactie krijgen (zoals nu...) dus gewoon negeren die handel!

greets Tika
 
Terug
Bovenaan