hoi

hoi iedereen,
oh ik ben zo blij vanmorgen eindelijk een duidelijke donkerder teststreep dus ik denk dat mijn ei eindelijk komt [dag 18 van mijn cyclus],nu weet ik eindelijk dat ik wel een eisprong heb.
bedankt jullie voor de reacties van al mijn vragen.
gr mutske
 
Dat is mooi en wat je zegt weet je in iedergeval dat je een eisprong hebt.
Dat wordt dus klussen de komende 48 uur.
Bij mij was het streepje vanmorgen nog vaak en dit is dag 16. Maar er is dus nog hoop ik begon m ´n al zorgen te maken.
Moet nog wel even nieuwe kopen heb er nog maar 1. Maar misschien morgenochtend
Test jij ook 1 keer per dag.
Nou jij hebt hem nu ik nog ik hou je op de hoogte.

Veel liefs
Brenda


 
hoi brenda,erg he zo in onzekerheid zitten maar je ziet het ,het kan altijd nog,dit is dag 18 van cyclus van mij ,dus bij jouw kan het ook nog altijd,en je kunt altijd een keer een latere ei hebben,ik heb 1 keer op een dag getest en telkens dezelfde tijd.
ik maakte me gisteren ook al zorgen ik dacht ,volgens mij heb ik geen eisprong maar als ik van die testen kan uitgaan heb ik die vandaag of morgen.
ik zou jouw ook op de hoogte houden,bedankt voor je reachtie
gr mutske
 
Gefeliciteerd hé mutske, dat is al een begin toch! Ik wou je namelijk nog iets zeggen maar nu ben ik te laat: als de 2 strepen alle 2 gelijk van kleur zijn dan is het ook 'raak' voor een eisprong, ik heb het even nagekeken voor je maar nu is het niet meer nodig hé Heel veel klusplezier zou ik zeggen!
 
heee an,alles goed?
bedankt voor het nakjiken he,vorige week leken de 2 streepjes heel veel op elkaar maar vandaag was het testtreepje stukke donkerder dus ga ik vanuit dat mijn ei er nu zo aan komt en dan is het nu afwachten .
nogmaals bedankt.
gr mutske
 
Alles prima! Heb zelfs mijn ongi al gehad na mijn MK dus wij kunnen er ook weer voor gaan, ben benieuwd! Ik moet van mijn VK de ovulatietest gebruiken die ze me heeft meegegeven om te zien of mijn eisprong er goed doorkomt maar ik ga er niet echt rekening mee houden, zit eigelijk nog maar in ronde 2 dus ben relax.

Ik hoop van jou een positief berichtje te lezen binnen een dikke 2 weken hoor! Het worden weer spannende weken voor je, ik duim!
 
Terug
Bovenaan