hoi

hoi allemaal,ik was vandaag nog naar dokter geweest ivm al een week heel af en toe bruin bloed.
dokter had mijn baarmoeder nagekeken kwam toen heel klein beetje bruin uit.
het konden 3 dingen zijn volgens hem:innesteling ,van de pil nog, of irritatie van baarmoeder.
ik moet nu even afwachten als mijn menstuatie over paar dagen niet doorgezet heeft kan ik zwangerschapstest doen,en als ik wel ongesteld ben geworden moet ik wachten tot mijn menstruatie over is en dan nog een keer terug gaan,dan kijkt hij nog een keer,dan ziet hij het schijnbaar beter wat er is.
dus ik weet eigenlijk nog niet veel maarja wachten wel weer af.
trouwens iedereen bedankt voor de reacties?
en al nieuws van de dames die nod hebben of hebben gehad of er aan komt[hopelijk niet]?
gr mutske

Dat wordt dus even afwachten. Nou ja, het is te hopen dat je over een aantal dagen dan wel wat meer zekerheid hebt, en wie weet...in elk geval veel succes ermee

Groetejs Marianne

he mutske,
balen die onzekerheid he? en het vervelend is dat het 2 kanten op kan gaan... ik hoop zo dat het de innestelling is en dat je ongi wegblijft!!
sterkte en succes!!
gr. petra

Jeetje, wat vervelend allemaal, balen dat je nu nog geen duidelijk antwoord hebt. Maar laten we hopen dat je mag testen over een paar dagen en dat het raak is!

Groeten Vanessa

hoi,
wat grappig, ik heb de laatste paar dagen ook last van bruine afscheiding. Het is maar een heel klein beetje, eigenlijk alleen met het afvegen.
Nou moet ik ook maar even afwachten...
In ieder geval succes met afwachten!!
Liefs Rebekka

Terug
Bovenaan