hoi

hoi hier ben ik weer even,afgelopen zondag was mijn nod maar tot nu toe nog niks te bekennen ik heb ook nergens last van ,mijn temp is weer 37 dus weer hoog.ik had gisteren zwangerschapstest van het merk apotheek gedaan en was negatief,kan hetzijn dat ik nog niet genoeg hcg in mijn urine heb?en wat zou ik nu doen?gewoon afwachten of nog een keer testen? maar op de bijsluiter van die test stond dat je op de nod al kon testen dus als het dan al raak is het ik toch positieve test moeten hebben of niet?
ik weer het nu echt niet meer ,ik hoop op reactie,alvast bedankt.
gr mutske

Drie keer heb ik mezelf in vroeg stadium (een of twee dagen overtijd) laten verleiden tot het doen van zo'n test. Drie keer negatief en dan na een week ofzo ongesteld geworden. Oh, wat is de teleurstelling dan groot! Maar ik heb ook genoeg verhalen gelezen van vrouwen die negatief testten en toch zwanger bleken. Er is dus geen peil op te trekken. Hopelijk lukt het je nog om nog een week vol te houden. Of misschien wel twee en dan weer een test te doen (als je nog niet ongesteld bent - ik duim voor je) want al die testen zijn stinkend duur! Sterkte

hoi hoi,het kan inderdaad dat je te vroeg ben,je kan ook beter na 1 of 2 dagen gaan testen,als je zwanger bent zit er waarschijnlijk niet genoeg hcg in je lichaam veel sucses gr manuela

Hoi Mutske,

Is inderdaad heel goed mogelijk dat je HCG nog te laag is want al zeggen ze dat het normaal al aanslaat op de dag van je NOD toch in de praktijk gebeurd het vaak genoeg dat er nog negatief getest word terwijl ze later toch zwanger blijken te zijn. Je kan altijd nog eens over 3 dagen proberen te testen want als je al zwanger zou zijn dan is dan ook je HCG weer verdubbeld.
Veel sterkte en ik zou voor je duimen.

Veel liefs Henriette

Hoi,
Volgens mij test je inderdaad iets te vroeg. Ik heb wel eens gelezen dat je minimaal 3 dagen na je langste NOD pas kunt testen. Dus als je een cyclus hebt van bv de ene keer om de 26 dagen en de andere keer om de 30, dan kun je pas op dag 33 testen wil je een goed resultaat hebben. (ik heb het ook maar gelezen).
superspannend zeg. Het veel succes, zal duimen voor je.
Brechtje

Terug
Bovenaan