hoi

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,sorry dat ik er weer ben maar ik moet het toch nog even vragen als dat mag.
ik heb dus 2 weken clear-blue ovulatietesten gedaan en die gaf positief aan ,2 dagen daarna ging mijn temp 0.2 graden omhoog maar daarna schommelt hij heel erg dan weer 36.6 36.3 36.5 36.3 36.4 enz is dit normaal?en zou ik dan wel een eisprong gehad hebben?
ik zit nu op dag 32 bijna 33 dus het is spannend,mijn vorige cyclus duurde 33 dagen en daarvoor telkens rond de 30,dus ik zou nu bijna ongesteld moeten worden[hoop het niet] maar het gekke is dat ik helemaal geen menstruatieklachten heb en eerst had ik altijd ruim week van te voren bruin bloed en nu niks,het enige wat me opvalt is dat ik best vaak naar wc moet en wat pukkels in mijn gezicht heb.
wat denken jullie hiervan?zou er toch een klein kansje zijn dat ik zwanger ben?
ik hoop op reactie alvast bedankt.
gr mutske

hoi Mutske,
Wat is je temperatuur voor je eisprong? Ik heb 3 maanden mijn temperatuur opgemeten(s'ochtend, rectaal), en die was voor mijn eisprong gemiddeld 3,66 en na mijn eisprong tussen de 36,9 en 37,3. Hij moet wel min 12 dagen hoog blijven! Ik heb nog geen enkele maand gehad dat mijn temperatuur rond de 36,6 zit na min eisprong alleen boven de 36,9!
succes

hoi marielle,bedankt voor je reactie.
ik ben ng niet ongesteld[dag 33]ik weet niet hoe hoog mijn temp voor mijn eisprong was want toen heb ik het niet opgemeten want toen was ik op vakantie,dus weet ik het niet ,maar de andere maanden waren mijn temp mestal wel wat hoger als nu,maar messchien is mijn temp voor mijn ei wel 36.2 ofzo geweest ,maar ik wacht wel af maar het is zo spannend.
gr mutske

Terug
Bovenaan