hoi

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
we hebben net zwangerschapstest gedaan van kruitvat,maar er was niet echt veel te zien ,mijn vriend had hem onder felle lamp gehouden en als je dan heeeel goed kijkt zag je heel vaag streepje maar je moest echt goed kijken ,ik zit nu op dag 36,dus nu weet ik het niet meer wat zou ik nu doen?naar huisarts gaan?en wat voor test krijg je dan?bloedtest ofzo?of zou ik andere test doen?
ik hoop op reachtie,
gr mutske

Hi mutske!
zit zelf op dag 39 en dus ook getest en was negetief, balen is dat he. stiekum denk je toch echt dat het raak is! mijn ""verchijnselen" zijn verdwenen en heb nergens meer last van, dus denk wel dat het komt. wel af en toe donkerbruine afscheiding, maar dat mag geen naam hebben, zo weinig... als rood kapje het weekend nog niet op bezoek is ga ik weer testen! is het nega dan wil ik denk ook wel naar de huisarts, maar denk dat die zegt dat ik nog even moet afwachten... eerst maar hopen dat ik het niet word!! en voor jou ook natuurlijk! sommige hebben pas 3 weken na hun NOD posi resultaat...
x an

Hoi Mutske!

Met kruidvattest was het bij ons ook negatief, maar met clearblue was het dus héééél erg positief. Misschien ligt het bij jou ook aan het merk.

hhoi,

heb niet echt ervaring kwa testen,
maar ik weet wel dat je het beste s'morgens kunt testen danis de urine het meest geconcentreerd.
maar goed ik hoop voor je dat het alsnog plus is

groetjes debra

Mutske, wat hou je het spannend!

Kan me je onzekerheid goed voorstellen.
Wellicht inderdaad 's ochtends nog een keer testen?

Volgens mij mag je overigens altijd een zwangerschapstest bij de dokter laten doen als je overtijd bent. Bel anders even met de assistente.

Hou ons op de hoogte en ik blijf duimen hoor!

Groetjes,
Jade

Hoi mutske,
Wat iritant zeg,doe je een test is tie zo onduidelijk dat je nog niet weet waar je aan toe bent.
Als ik jou was zou ik gewoon nog een test doen,maar dan s'morgens.
Nou ik blijf voor je hopen en duimen hoor.
XXX Phoebe

Terug
Bovenaan